emmelinnonmsp

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Linn_112 Emme& - 25 december 2012 15:46

Tjaoooo Linn_112 här!

Alltså nu ska jag vara helt ärligt och säga att jag har tröttnat ganska mycket på MSP!

När jag tänker efter så vet jag faktiskt inte vad det går ut på! -.-

Det enda som jag gör är att göra filmer och det är ju ändå ingen som kollar på dom... -.-

Jag ska bara spela tills mitt VIP tar slut, sen så kommer jag inte spela mer. Jag kommer kanske att logga in ibland och kolla om dom har ändrat men inte logga in en gång varje dag.

Om jag sluter på MSP när VIP:et är slut så vet jag inte hur det blir med bloggen. Antigen så kan Emme& fortsätta (om inte hon också har slutat) Eller så lägger vi ner den. jag skulle chansa på att det blir att vi lägger ner bloggen.

Men jag tycker inte attt vi ska börja "deppa" för detta! Nej verkligen inte! det är mer än ett halvår tills dit! Fortsätt att följa bloggen tills den dagen den kommer att läggas ner...

(haha där lät jag kanske liiie väl dramatsik men jaja xD)

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 25 december 2012 15:41

Tjohoooo Linn_112 här!

Som jag sa så skulle jag inte blogga mer igår och det gjode jag inte heller.

Jag vill bara säga att jag hade en sk*t bra julafton!

jag fick:

Just Dance 4 (som jag dock behöver byte för det var till fel wii)

örhängen

mjukisbyxor

vantar

JB täcke+örngott

JB handduk

kajal och mascara

lösnaglar (som jag trodde hehe)

en skrivbok

hundalmanacka

Jag tror att det var allt för jag kommer inte på något mer.

Vad fick ni i julklapp?

Komentera gärna! ;D

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards