emmelinnonmsp

Alla inlägg under januari 2013

Av Linn_112 Emme& - 31 januari 2013 18:17

Tjohoooo Linn_112 här!

imon du Emme&! Då ska du ha fixat en snygg header i pixlr.com och sätta in den! 

ha fixat så att du vet vilken bakgrund, muspekare m.m som jag ska sätta in! ;D

Haha, får hoppas att hon inte har glömt det! 

Jag skickade ett sms men räkna med att headern kanske kommer att dröja imon... ;)

nämen ni får ha det så bra så hörs vi imon!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 31 januari 2013 18:10

Tjohooo Linn_112 här!

Alltså jag har sagt det förr och jag säger det gen. 

MSP är TRÅKIGT!

Jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte typ vad det går ut på... -.-

jag loggar bara in ibland för jag är VIP och jag vill inte känna att jag har slösar för mycket pengar på ett spel.

jag vill bara säga detta igen även om jag har sagt det innan...

När mitt och Emme&`s VIP e slut så kommer vi att sluta blogga om MSP.

Vi kommer att blogga om vardagen och lite annnat random O_o ;D

typ en ganska onödig blogg om våra liv och typ annan onödig skit ;D ;D

Nej fast ni får ju inte tröttna! Men ni ska liksom bara veta att vi inte gillar MSP så mycke5 ch därför så handlar våra inlägg kanske inte så mycket om MSP alltid...

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 31 januari 2013 18:03

Tjohooooo Linn_112 här!

idag så hade jag (som vanligt) inget att göra framåt kvällen så jag loggade in på MSP...

Det första jag la märke till är att dom har ändrat "layouten" till den vanliga ;D

 

Jag tycker att det var ganska "skönt" att dom ändrade tillbaka för det är så jobbigt när dom ändrar allt hela tiden... -.-

Sedan så kom jg på att det nya temat brukar väll komma på torsdagar?

Och ja, det gör det ;D

Det ser ut såhär:

 

"Safer Internet Week."

Själv så trodde jag att jag skulle gilla det men... NEJ!

Kläderna är typ fula O_o och dyra och animeringarna är trodde jag skulle vara helt okej men... NEJ inte dom heller! -.-

dyra och fula om jag får säga det själv! 

temat får faktiskt bara 1/5 av mig! 

Sorry om det var någon som gillade temat men vi alla är ju olika! ;D

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 januari 2013 11:28

Tjohoooo Linn_112 här!

Idag så loggade jag in påm MSP för jag har inget att göra! är inte i skolan idag och komme rinte att gå dit imon! :(

I alla fall så såg jag att kim-cool-love gav mig en present helt random. jag trodde att hon gav en sak från hennes gb typ bara för att va snäll eller så men sen så visade det sig att hon hade gett mig TVÅ presenter och båda var från önsken!

jag blev jätte glad för det var till en look som jag hade önskat mig!

tack kim-cool-love om du läser detta! ;D

här kommer en redigerad bild på henne:

  En underbar vän som förtjänar autos, presenter och fina ord! <3

och här kommer också en bild på looken som hon hjälpte till att "betala" ;)

 

Ni får jätte gärna köpa den men om ni ska det så kan ni väll snälla köpa i en annan färg? Tack! <3

jag kommer anatgligen inte att blogga mer idag för inte heller idag så orkar jag det!

ha de gött //Linn_112

 

P.S bilderna är lite suddiga för det blir så i MSP! -.-

Av Linn_112 Emme& - 28 januari 2013 12:59

Tjohooooo Linn_112 här!

Är fortfarande sjuk precis som jag trodde.

jag är såklart inte i skolan och kommer inte att kunna gå dit imorgon heller.

ganska tråkigt att vara sjuk för man vet inte vad man ska göra men på ett sätt så är det ganska skönt att vara hemma. Önskar bara att jag inte var hemma för att jag var sjuk...

Jag var inne på MSP i typ 1000000000000000000000000000 år!

Jag gick från 52.000 till typ 48.000 p.ga att jag ville fixa till mitt rum lite så jag slösade skit mycket pengar på möbler och så. Ja, kanske lite onödigt men jaja, nu är jag i alla fall nöjd.

hag typ skämdes över mina rum på MSP när jag hade en modetävling där och sen så skulle emsann. ha en modetävling och hon hade typ världens snyggaste rum och jag bah "OMG!!" och sen så ville jag fixa det. Nu skäms jag inte längre! ;)

Kommer inte att blogga mer idag för jag orkar inte idag heller!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 27 januari 2013 12:11

Tjohooooo Linn_112 här!

Känner mig inte bättre idag än vad jag gjorde igår... -.-

Vet inte om jag kan gå till skolan imorgon och helt ärligt så vill jag inte det. Jag tycker ju inte att det är kul att vara hemma och vara sjuk men jag känner bara inte för skola...

Jaja, om jag blir frisk imorgon så blir jag det, om inte så...

Haha, nu kanske ni uppfattar det som att jag tänker skolka för när jag läser der jag har skrivit så tycker jag att det kanske låter så, men NEJ det tänker jag INTE.

Det är bara det att jag helt enkelt inte känner för att gå till skolan men om jag blir frisk så går jag såklart till skolan.

Kommer inte att blogga mer idag för jag orkar inte... -.-

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 26 januari 2013 11:29

Tjohoooo Linn_112 här!

Just nu så går det typ nån influensa på min skola och såklart så blir jag sjuk! D;

Jag vet inte om det går en influensa hos er också men det var i alla fall 60 sjukanmälda i torsdags på min skola!

Jag hoppas att jag blir frisk imon för då börjar min och Emme&`s dans igen och jag vill verklign inte missa första gången!

Jag mår bättre idag men jag är fortfarande lite sjuk! Kommer nog inte att blogga mer idag för jag orkar inte det! :'(

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 24 januari 2013 16:47

Tjaooooo Linn_112 här!

Idag så kom det nya temat och det set ut såhär:

 

Det heter "Top Secret."

jag tycker att temat var sådär. Visst är det väll lite coolt med typ hemilga agenter och så men om jag skulle bestämma så skulle jag inte välja ett sånt tema...

av mig så får temat 3/5 i betyg.

Jaja vad tycker NI om temat?

svara i kommentarerna!

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards