emmelinnonmsp

Alla inlägg under september 2012

Av Linn_112 Emme& - 30 september 2012 18:23

Tjaoo Linn_112 här!

ja de har varit lite krångel med bakgrunden till de nya temat på bloggen men till slut så fick jag till de! ;)

de blev bara en liten liten skarv längst ner men jaja jag orkar inte leta mer!!

ja som ni kanske förstår så ÄLSKAR jag och Emme& twilight så vi bestämde oss för att ha twilight tema och de blir ju lite höst tema också för de är ju den årstiden! (:

jag tycker att allt blev fint men först så sa jag till Emme& att jag tyckte att de blev fult med att de stog twilight högst upp på headern men sen så tyckte jag faktiskit att de blev snygg så jag är jätte nöjd även om de va Emme& som gjorde headern och tänk va nöjd hon borde vara! <3<3<3

jaja vi fick byta header en dag tidigarde för imon så ska ju inte jag sitta vd MSP så då kunde ju inte jag typ vara med! :(

men nu fick jag ju vara det!

vi byter header nästa månad igen! <3<3<3

ha de gött //Linn_112

 

P.S jag byter signatur imon för jag har redan tagit kort på den idag så jag lägger bara in den imon! (:

Av Linn_112 Emme& - 30 september 2012 17:44

Tjooohoooo


Emme& och här jag och Linn_112 ska byta design nu ocg vi har gjort det med twilight tema! ;);) <33

  <333

Av Linn_112 Emme& - 30 september 2012 08:13

Tjaoo Linn_112 här!

imon så är de ju ny vecka och då har jag bestämt mig för att inte vara inne på MSP på hela veckan! (=

och jag ska INTE "bryta" de !

men jaja bara så att ni vet de men snälla skulle ni kunna älska, dela och komentera min senaste artbook när jag inte är inne på MSP ?

och rösta på mig i tävlingen? snälla snälla snälla de skulle vara så kul att vinna, komma 2:a ellelr 3:a! snälla de skulle va och de skulle va så kul om jag loggade in och va i nära lvl 9 och se min artbook kanske på tredje sidan av highscores! (=

de skulle betyda mycket!

men en sak till, jag kommer att blogga även om jag  inte har varit inne på MSP (=

oj juste de va faktiskt en sak till, imon så är de även ny månad och då ska Emme& byta header!

men jag måste nog påminnna henne om de för anars så kanske de inte blir något av de!

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 september 2012 17:31

Tjohoooo Linn_112 här!

snälla snälla snälla idag så kan man rösta i Autumn in the city tävlingen och som ni vet så har jag med en film, en artbook och en look så snälla rösta jag är så tacksam över alla som röstar! snälla snälla snälla!

jag blir jätte jätte glad att de finns sånna på MovieStarPlanet som är så snälla och röstar på mig! <3<3<3

tack så mycket! <3<3<3

//Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 september 2012 08:16

               



ha det gött // Emme&  

Av Linn_112 Emme& - 29 september 2012 08:00

Tjaaaaaaooooooo Emme& här jag vet det är väldigt tidigt för mig jag brukar gå upp vid 11 halv 12 på helger men jaja nu är kl: 08.02 lite ovandligt men jaja jag är uppe för att jag inte kunde somna om men i alla fall så ska jag säga att Linn_112 kan inte blogga denna helgen men då bloggar jag i ställte och så tänkte jag att jag kunde blogga nu men jag har inte så mycket att blogga om jag spelar sims 3 just nu. Jättekul. men...





ha det gött // Emme&

 

Av Linn_112 Emme& - 29 september 2012 07:55

Tja Linn_112 här!

idag så kanske inte jag kommer att blogga för jag ska till en kompis men jag kanske bloggar när jag har kommit hem! (=

jag kommer nog heller inte att va inne på MSP under dagen för jag är ju som sagt hos en kompis! (=

ja de va nog bara detta jag ville säga! (:

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 september 2012 20:17

Tjohoooo Linn_112 här!

inna i skolan så kom jag på hur man fick en snygg bakgrund på sin blogg men jag kom inte på att fixa de förän nu! (=

jaja vi har i alla fall en bakgrund på bloggen tills vi gör en ny header för då bytar vi nog färg på själva designen (=

men de blev ganska fult när headern är för liten så ser man de men jaja vi fixar nog de (=

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards