emmelinnonmsp

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn_112 Emme& - 31 oktober 2012 20:03

Tja Linn_112 här!

jag har nu släppt "Skräckens slott" del 3!

snälla kolla på den!

den kanske inte är så lång men jag la faktiskt ner tid på den!

vad man skulle säga och hur o.sv

det uppskattas om folk gör det!

 

bara 11 tittare   

jag tycker att det är tråkigt,

jag ställer upp och kollar på andras filmer men jag måste tjata för att dom ska kolla på mina!

jag klagar inte på er nu, nej verkligen inte men jag blir bara lite besviken på det! =(

jaja ni får ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 31 oktober 2012 10:44

Tja Linn_112 här!

jag sak nog göra "Skräckens slott" del 2 idag!   

men jag sparar till kläderna som jag behöver! (=

men det är inte så mycket! bara 800 sc! (=

men jag ska inte göra så mycket annat idag!

eller jo, kanske ut ikväll på halloween och typ säga: bus eller godis?!

men jag vet inte (=

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 30 oktober 2012 17:56

Tjohooo Linn_112 här!

idag så gjorde jag en ny serie (Jag kände att jag ville göra en lite läskigare serie så jag gjorde en halloween film)

den heter "Skräckens slott" jag gjrode del 1 nu och den är as kort för jag ville inte göra en så lång nu som "inledning" på filmen! ;-)

 

bara 4 tittare )=

men snälla kolla på den!

den kanske inte är den roligaste i den serien men det kommer ju mera filmer och dom kommer att bli bättre! (=

hade gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 30 oktober 2012 12:26

Tja Linn_112 här!

just nu så fixar thilda rex mitt hår!

hon gör flätor! as mång! (= (eller ja, hon har gjort 2 än så länge men ändå ;P)

jaja jag skulle logga in på MSP för jag ville och så såg jag detta:

 

MSP har en ny logga! (=

den är as snygg tycker jag men thilda rex tycker att den förra var snyggare ;P

alla tycker olika och det är ju bra det (=

hehe men
ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 30 oktober 2012 09:48

Tjohooo Linn_112 här!

det har kommit en ny diamond funktion!

det är "Diamondåk"

jag testade det igår och då blev det såhär:

 

först blev dte såhär när man klickade på den och sen såhär:

   

alla typ bah: Tack Linn!!!!

fast jag hann inte ta kort på en sak, dte var att jag åkte i en gulidig limosin (stavning?) typ! (=

likosm jag fick 1000 sc och dom som var i chattrummet fick 1000 sv typ! (=

jaja ha de gött //Linn_112

  


Av Linn_112 Emme& - 29 oktober 2012 18:00

Tjaoo Linn_112 här!

det som jag visade i ett inlägg som hade kommit till Danska MSP har du också kommit till Svenska MSP!

men liksom nu är det mycket mer lagg än någonsin och jag vill faktikst inte ha det forumet!

liksom det gamla forumet var så likt gamla MSP och jag vill inte att gamla MSP ska försvinna helt! )=

jaja ha de gött //Linn_112

 

P.S jag har gjort den nya headern men jag ska sätta in den när det är ny månad! (=

Av Linn_112 Emme& - 29 oktober 2012 07:50

Tja Linn_112 här!

idag så kan inte hag blogga för jag ska vara med en kompis! (=

men allså jag vet ju inte om Emme& kommer att blogga idag ;-)

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 oktober 2012 18:56

Tja Linn_112 här!

idag så läste jag detta på en artbook:

 

jag har förståelse för hon som gjorde artbooken så jag frågade vän på hennes syster men hon kunds inte ha flera vänner så jag blev hennes BFF!

förlåt blubblubb! jag älskar dig ändå men jag hoppas att du förstår! <3<3

men i alla fall så heter hon sallyloveu och är en underbar person som är härlig och jätte snäll!

om du läser detta så ska du veta att jag älskar dig som en jätte bra BFF!

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards