emmelinnonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 31 augusti 2012 20:20

tjohooo alla läsare Linn_112 här!!

idag när jag va inne på MSP så va de en jätte snäll som skrev detta till mig:

 

ååå va snäll hon är!!!

bli vän med henne om ni vill! (:

ja de va bara detta jag ville säga!

eller nej vänta, kim735 får också bli dagens moviestar får att hon va så snäll och sa att jag är snygg! (:

grattis kim753

nu va de ingenting mer so jag ville säga (:

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 31 augusti 2012 20:12

tjohoooo Linn_112 här!

haha jag köpte ett hår från de nya temat!

först sa jag till Emme&: Haha villket fult hår!

men nu så köpte jag de i alla fall för de är ganaksa snyggt endå!

kolla:

 

jag tycker att håret är fint som sagt!

de är lite specielt men coolt!

MEN de kostar diamanter!!

så, om ni inte har diamanter så ka ni tyvärr inte köpa de! ):

ja de va bara detta jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 31 augusti 2012 19:40

Tjohooooo Linn_112 här!
Aaaa äntligen helg!!
De e bah så gött!!
Jag bloggar från ipoden nu men jag ville bra säga att nu när de är helg så kan jag nog blogga mera!!
De är ju mycke i skolan och så men jag har endå haft tid med msp!
(fast de kanske inte är så mycke me skolan endå hehe) men jaja jag ska blogga mer imon!!
Ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 30 augusti 2012 18:43

tjohooooo linn_112 här!

snart är de ju ny månad och då ska vi ÄNTLIGEN byta header!!

ååå va jag längtar tills att få visa headern för de är jag som har gjort den nya headern och de är Emme& som har gjort den headern som vi har nu! (:

jag hoppas att ni kommer att gilla den nya headern för jag är aaasss näjd med den! (:

men jag avslöjar INGENTING!!

eller jo kanske en sak!

att headern kommer att va marin blå för jag ÄLSKAR  marin blå men den kommer att vara lite "vanlig" mörkblå också

nu är jag klar med allt jag ville säga för detta inlägget! (:

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 30 augusti 2012 18:37

tjohoooo Linn_112 här!

idag så va jag och Emme& efter skolan! (:

de va jäte kul! 

vi va bara inne på MSP en liten stund för att kolla de nya temat! 

ja, föresten, jag gillar de nya temat!!

kanske lite knäppt men endå! (:

vad tycker ni? svara gärna i komentarerna! (:

jaja de va nog bara detta jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 augusti 2012 20:37

tjaoo linn_112 här!

jag har 3 st AB`s som jag skulle vilja att ni såg! <3<3

de skulle betyda mycke mer ä guld om ni såg mina 2 AB`s som heter: livet och döden

                                                                                                                             &

                                                                                                                        cancer!

 

 


dom handlar om bra saker!!!

den 3:e AB`n är en loppis med 2 saker!

 

haha jag han inte ens ta kort på den förän de va en som ville ha: kiss the cook tröjan!! xD

ja de skulle ju som sagt betyda sååå mycke mer än guld om ni ville kolla på domma artbook:sen!!

och köp gärna de håret som finns kvar på min loppis!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 augusti 2012 20:18

tjohooo linn_112 här!

haha innan jag och Emme& skapade denna bloggen på bloggplatsen så hade vi en blogg på bloggo.nu

haha den va as ful och vi viste inte (vet inte) hur man sätter in headers på den bloggen!

vi har bara ändrat till en snyggare bakgrund men anars så är den as ful!!!
haha om ni vill veta vad den heter så heter den: www.linnemme.bloggo.nu

haha den heter inte ens nånting med MS fast de va (är) en MSP blogg!
men vi uppdaterar typ ALDRIG men bara ibland när vi vill göra reklam för denna braiga bloggen hehe!

en anledning till att vi bytade till bloggplasen va att den va finare och att den är enklare att hantera och att fixa design på!!

jaja de va bah de jag ville säg! 

eller nej, här kommer en bild på våran aaasss fula blogg:

 

haha de va typ min och Emme& "dröm" att de skulle stå: VÄLKOMEN högst upp på bloggen!
jaja nu är jag klar me detta inlägget!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 augusti 2012 20:11

tjohoooo linn_112 här!

jag köpte en massa kläder när jag blev VIP i 1 år hehe!

jag gjorde en look då kolla:


 

jag köpte också 2 nya animeringar! 

jag har en där på bilden och de är en aimerig där de kommer fram en spindel och så puttar jag bort den med handen!

(jag har den för att jag hatar spindlar)

ja, de va väll bah detta ja ville säga 

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards