emmelinnonmsp

Alla inlägg under november 2012

Av Linn_112 Emme& - 30 november 2012 15:11

Tjohooooo Linn_112 här!

ikväll typ kl halv 7 så ska jag till min kompis!

hon går på min dans och på min andra träning och så bjöd hon hem alla vi tjejer som går på träningen till henne och så bjuder hon på mat! (=

det var louise(: som började med det och sen så har en till hafft det hemma hos sig och så nu är det hennes tur!

det är jätte kul att umgås med sina kompisar!

och det som är så roligt är också att vi tjejer som ska dit, inte kände varandra innan, och nu är vi bra kompisar!

jag kände faktiskt hon som ska ha det idag innan för min mamma och pappa kännder hennes mamma och pappa så jag kände henne innan!   

men det ska som sagt bli jätte kul!   

Och så får jag ju tiden att gå tills... IMON NÄR JAG FÅR VARA INNE PÅ MSP OCH NÄR MIN MSP JULKALENDER BÖRJAR!!!!!!

och nu ska jag bara tjata en sista gång... SNÄLLA ALLA SÖTA OCH FINA, KOLLA PÅ MIN MSP JULKALENDER!!!

tack till alla som kommer att göra det!   

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 30 november 2012 09:56

Tjaaaaaaa Linn_112 och Emme& här! <3<3<3<3

imon så ska jag (Emme&) göra header hos Linn_112

Och det ska bli KUL!  


det är Jul-tema!



ha det gött //Linn_112 och Emme&

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Av Linn_112 Emme& - 29 november 2012 16:47

Tjaaaaaooooo

Emme& här

Som ni kanske märker så försöker jag att blogga mer  


men i alla fall så va jag inne på en moviestar jag har på MSP, det är en kille men i alla fall så frågade jag chans på en på MSP och så sa hon att jag var jobbig och taskig men ajg hade inte gjort något. Nu tycker ni nog att det låter konstigt att jag tycker att bara det är taskigt. Men det kommer mer sen efter ett tag så sa hon att jag skulle kolla på hennes nya artbook och så gjorde jag det och kolla vad hon hade gjort för artbook!!!!  



ja här är den men vänta det kommer mer

 


asså??


hur kan man skriva så jag vet jag var kanske lite stödig att rätta henne med stavningen men endå men det var bara för att hon rätta mig hela tiden innan och så skrev hon massa andra saker innan det!


jaja hon va i alla fall taskig  


ps.. jag och Linn_112 ska byta header på lördag hehe ska bli kul   !!!!!

pss.. jag har gjort en look som jag kanske ska ha som signatur eller ni fattar la vad jag menar men här kommer bilden och så skriv i kommentarerna om ni tycker att jag ska ha det hela desember!   snygg/ful ??





ha det gött //Emme&

  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Linn_112 Emme& - 29 november 2012 16:46

Tjohoooo Linn_112 här!

idga så köpte mamma och brorsorna choklad kalender till mig!   

haha här kommer en bild:

 

det är den där "vanliga" chokladkalandern!

den vill jag typ alltid ha för liksom den känns så "orginal" om ni fattar?   

haha jag sitter och lyssnar på julmusik som mamma har satt på det och jag får sån julstämmning och så längtar jag bara mer och mer!

Men innan när det kom en julsång av Justin Bieber så sa mamma:

Nu är det Justin som sjunger!

och jag bah sprang fram och höjde så att jag hörde musiken in till mitt rum!

ja, ni kanska har fattat att jag och Emme& är beliebers? <3<3<3

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 29 november 2012 16:41

Tjohooo Linn_112 här!

jag klickade runt lite på MSP`s informations sida och så såg jag detta:

 

allså ser ni benen?!   

det ser helt miffat ut ju!!!!

haha ja det var bara det jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 29 november 2012 13:15

Tjohooo Linn_112 och Emme& här!

som ni nog har märk så har det kommit nytt på MSP!

dom har ändrat bakgrunden till... VINTER!!!!

jag tycker att det ser "mysigt" ut, om ni fattar?

jag tror kanske att ni gör det eftersom att vinter offtas förknippas med julen och julen är ju mysig!!!

här kommer bilder:

 

och så har det kommit  ett nytt VIP-paket

 

och ett nytt tema som jag och Emme& ÄLSKAR!!!!

5/5 stjärnor i betyg!

 

och så har dom ändrat bakgrunderna innan man går in i affären, chatten, filmstaden och spelen

       

och så har dom ändrat sin typ "logga" eller vad det nu heter:

 

haha jag ÄLSKAR ALLT som dom har ändrat till julen!!!!
ha de gött //Linn_112 och Emme&

   

Av Linn_112 Emme& - 29 november 2012 13:11

Tjohoooo Linn_112 här!

hahaha nu kommer jag att taja lite till om min MSP julaklender!   

bara så att ni vet så kommer den snart!!!
haha den 1:a December!    

som sagt så har jag och Emme& hitta på slutet och jag har hittat på början för ganska länge sen!

SNÄLLA kolla på den! mina söta änglar!!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 27 november 2012 19:29

Tja Linn_112 här!
Just nu så bloggar jag ifrån min iPod touch! ;-) jag har aaasss tröööökigt!! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag väntar på att mins bröder ska spela klar FIFA så att jag kan få spela Super Mario bross! Haha nu är dom klara!
Ha de gött //Linn_112

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards