emmelinnonmsp

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Linn_112 Emme& - 19 juli 2012 21:05

tja alla läsare linn_112 här!

när jag skulle gå in och kolla på Emme& profil så såg de ut såhär när de laddade

  jag tycker att de ser anorlunda ut men man vänjer ju sig!
de va de lilla jag ville säga!

ha de gött /linn_112

Av Linn_112 Emme& - 19 juli 2012 20:56

tjaoo linn_112 här!

dom har ju ändart lite på MSP (igen) och nu ska jag visa lite bilder på de

 1. nu kan man helt plötsligt köpa diamanter!!

  och så finns de en speciel diamant affär!!

  och så kan man snurra ett sc och fame hjul!!

  och så kan man skicka en speciel status (töntigt)

  och så kan man få dubbelt så mkt fame!!

  och så kan man köpa speciela diamant kläder (villket jag tycker är töntigt)

va tycker ni om de här me diamanter?

jag gillar de nt så mkt för man känner sig nt så speciel när man har köpt VIP!! 

men jag tycker att VIP är bätren är diamanter endå! jag vill i alla fall nt köpa diamanter!!

ha de gött och komentera gärna detta inlägget /linn_112


Av Linn_112 Emme& - 19 juli 2012 20:47

tjohooo allihopa linn_112 här!

jag har nt varit inne på MSP så mkt idag men såklart så sitter jag alltid en liten stund!
jag såg en att de har kommit VIP smileys!

  jag tycker nt att dom nya smileysarna är så snygga men endå!

jag tycker också att de är lite konstigt att man mst va VIP för att skicka dom smileysarna men men

ha de gött /linn_112

Av Linn_112 Emme& - 19 juli 2012 19:23

Tjaaaaoooooo

Emme& här i går fick jag tillbska min data den har ju varit på lagring. så nu kan jag spela Sims 3 vilket jag har längtat till så jag spela varge timme typ. Och så äntligen har jag och mamma köpt Sims 3 Drömjobb som jag har längtat till sen min kompis fick det så äntilgen på Tisdag kommer den till mig så jag är jätte glad fast jag hade hoppats att den skulle komma tidigare men det gjorde den inte. Jag vet att jag har pratat ganska mycket om Sims 3 denna väckan men som ni kanske har förståt så ÄLSKAR jag Sims 3!!!!!!! och när jag har fåt det så kommer jag nog att inte vara inne på bloggen för då kommer jag spela typ hela dagen och kanske hela natten nej det kommer jag nog inte men en då. Men kanske jag kommer det, men det är svårt att säga nu<3<3<3<3


ha det gött   /Emme&

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards