emmelinnonmsp

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Linn_112 Emme& - 24 januari 2013 16:47

Tjaooooo Linn_112 här!

Idag så kom det nya temat och det set ut såhär:

 

Det heter "Top Secret."

jag tycker att temat var sådär. Visst är det väll lite coolt med typ hemilga agenter och så men om jag skulle bestämma så skulle jag inte välja ett sånt tema...

av mig så får temat 3/5 i betyg.

Jaja vad tycker NI om temat?

svara i kommentarerna!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 24 januari 2013 16:39

Tjohoooooo Linn_112 här!

Jag har kommit fram till att jag har 3 olika febrar!

1: The Hunger Games feber!

2: Twilight feber!

3: Bieber fever!

Haha! ;D Visst är det ändå ganska bra febrar eller?

Jag och min BFF fick The Hunger Games feber efter att jag hade sett den för andra gången och hon såg det för första gången! Alltså jag fattar inte hur det kan finnas folk som INTE tycker om den! För mig så är det helt ofattbart!

Att man inte kan älska den bästa filmen i hela världen! <3<3

JUST LOVE IT! <3<3

Min andra feber Twilight febern är också en av dom bästa febrarna man kan ha! ;D

Jag tycker att Twilight är en av dom bästa filmerna i hela världen och om man inte gillar dom så... är man liiiite konstig?

Nej men alla är ju olika men JAG kan i alla fall inte fatta hur man INTE kan gilla den, men det är ju vad jag tycker...

Jaja, just love the movies!

Min tredje och sista feber är... BIEBER FEVER! Den har jag haft ett bra tag så mamma och pappa är trötta på den!

Haha synd för dom för jag kommer aldrig att bli botad mot den! ;D

Jag är ju liksom en tru belieber och jag kommer ALDRIG att svika honom!

Justin I LOVE YOU!

Ja, nu vet ni lite mer om vilka febrar jag har! ;D

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards