emmelinnonmsp

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Linn_112 Emme& - 3 februari 2013 17:31

Tjohooo Linn_112 här!

nu har jag släppt "Beliebers dom galnaste fansen?" del 3!

Alltså jag hade inget att göra så jag tänkte att jag kanske kunde göra del 3 på min serie även om det bara är 31 som har kollat på del 2! :'(

Jag blev faktiskt väldigt nöjd med denna delen! den tog jätte lång tid att göra men nu är den äntligen klar! ;D

Jag har sagt detta i ett annat inlägg men det skadar inte att säga det igen.

Jag tycker inte att MSP är så kul längre men bara för det så ska jag inte typ "kasta bort" mitt VIP! ;D

Jag ska satsa på att göra bra filmer så att jag kanske komer någon stanns på MSP! man kan ju lika gärna göra ett snyggt avslut eller? Om man ska sluta så ska man göra det snyggt! xD

Nej men serriöst nu, jag vill göra så bra filmer som möjligt innan jag slutar så att jag kan "födas som okänd och dö som en legend!" Nej men ni fattar vad jag menar? Jag hoppas det för jag nördar inte MSP i alla fall! jag vill bara göra bra filmer innan jag slutar eftersom att när jag har slutat så kommer jag inte att logga in på MSP och då kan det vara kul att ha gjort många bra filmer som ni som fortfarande spelar MSP kan kolla på och prata om! <3<3

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 3 februari 2013 11:44

Tjohooooooo Linn_112 här!

idag så är jag med Emme& och TheRebecka! xD

Vi har precis gjort klart en musik uppgift som vi var lite dryyyyyyga med att göra klart! xD

Fast nu är den klar och vi är aaasss nöööjda! ;)

Min och Emme& dans börjar idag och det ska bli kul! Den började egentligen förra veckan men vi var sjuka då så vi kunde inte gå men idag så kan vi det! ;D

Ska bli jätte kul!

kommer KANSKE med ett inlägg sen men vi får se! xD

ha de gött //Linn_112

 

P.S detta är min nya signatur! xD

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards