emmelinnonmsp

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn_112 Emme& - 25 juli 2012 21:38

tjaoo linn_112 här!!

allså vi kunnde nt blogga idag för att de va så fint väder men nu på kvällen så kunnde vi blogga igen! (;

ja, de finns la nt så mkt att säga idag eller jo kanske en lite speciel chatt med en speciel person hihi

jag chattade me greengirl20 

  de handlar om min nya boonie edward

aja kanske nt så kul men jag tycker att chatten är ganska så rolig!!

ha de gött /linn_112

Av Linn_112 Emme& - 25 juli 2012 11:32

Tja linn_112 här!
Allså vi får nt blogga idag bara för att de är så fint väder ;( hatar de men kanske bloggar vi ikväll!!! Hoppas!!
hoppas att ni fortsätter att checka bloggen även om vi nt gör inlägg exakt hela tiden!!
Ha de gött /linn_112

Av Linn_112 Emme& - 24 juli 2012 14:16

tjaoo linn_112 här!

allså jag ska ju köpa VIP i 1 år och då får man ju 50.000 sc OCH diamanter!! 

allså ja vet att jag sa att jag tycker att de är töntigt men man kan ju nt hjälpa att de ingår!

och jag vet att jag sa att jag tycker att de är töntingt med att man kan skicka en speciel diamant status och allt de där i diamant affären men jag tror att jag kommer att använda de lite men snälla tyck nt att ja är konstig för att jag ändrar mig!!!

ha de gött och snälla än en gång tyck nt att jag är konstig för att jag ändrar mig!

ha de gött /linn_112

  kolla!! man får 50.000 sc VIP och 350 diamanter!!

P.S jag tog bilden från min andra gubbe de är därför som de står köp VIP




Av Linn_112 Emme& - 24 juli 2012 14:03

tjohoooo linn_112 här!!

igår så köpte ju jag en liten boonie som heter edward!

samma dag som jag köpte honom gick han upp i lvl 1! 

samma level som steve!!

kolla

  de är steves level

  och detta är edwards level!

jag blev jätte stollt att han är i samma level som steve!! <3<3<3

ha de gött /linn_112

Av Linn_112 Emme& - 24 juli 2012 13:51

tjaoo linn_112 här!

allså snälla förlåt mig att jag nt bloggade igår men jag va nt hemma och kunnde nt men nu när jag är hemam så kan jag nog blogga som vanligt igen (inte för att de bli så stor skilnad) hihi men endå!

som jag kanske har sagt at jag har massor med kläder som jag nt använder men nu ska jag börja göra de!!

jag tar allså kläderna i den ordningen som kläderna kommer!! 

här kommer en look som jag gjorde!

  jag gör ju en ny look varje dag men de är ju roligt att byta kläder varje dag när man kan! och som sagt så ska jag ta kläderna i ordning och då blev de denna tröjan!!

ha de gött och fortsätt att checka bloggen även om vi nt har gjort inlägg!!

/linn_112

Av Linn_112 Emme& - 23 juli 2012 15:42

tjohooo linn_112 här!!

idag så  köpte jag en ny boonie!! han är så söt! jag älskr honom! han heter edward!!

  visst e han söt?! jag älskar såklart steve med men nu är edward ny!!

hoppåas att ni vill klappa honom och få sc!!

ha de gött /linn_112

Av Linn_112 Emme& - 23 juli 2012 11:36

Tjaaaaoooo


Emme& här med dagens look   

Av Linn_112 Emme& - 23 juli 2012 09:45

tjohoooo linn_112 här!

först så mst jag säga förlåt att jag nt bloggade igår men vi kom hem från en sak kl halv 10 så jag fick nt sitta vid datan då! 

man de va nt bara de som jag skulle säga! jag skulle bara säga att idag så ska min och Emme& bäzza bli VIP! 

jag är säker på att hon vill ha många VIP väner då!

jag tänkte också att hon skulle få bli dages moviestar! hon säger att jag ska få en present när hon är VIP! snällt va?! 

här kommer en blid på elin.blomqvist

  visst är hon snäll?!

hon är en bäzza värd guld!!

ha de gött och hjälp henne till lvl 6!

/linn_112

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards