emmelinnonmsp

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Linn_112 Emme& - 9 oktober 2012 19:31

Tja Linn_112 här!

jag fixade till ipoden i sidan innan med andra låtar och färger som passade till temat på bloggen!

jag och Emme& har även en test blogg (vi kanske har sagt det man i så fall har jag glömt det hehe)

jaja idag så fixade i alla fall jag ny layout på hela bloggen!

den heter: www.EmmeLinnonmsptest.bloggplatsen.se

ja vi gör inga inlägg vi testar bara headers bakgrunden m.m om det passar!

men jag blev nöjd med det!

jag fixade samma låtar och likadan ipod på den bloggen också!

men som sagt så är det en test blogg så det är ju liksom ingen idè att ni kollar den bloggen för det finns inget att läsa   

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 9 oktober 2012 16:27

Tjohoooo Linn_112 här!

nu har jag  nördat MSP IGEN!

aa jag måste sluta med det!

haha jag fick i alla fall göra tre headers!

jag skrev bara i min pratbubbla på MSP: är tillbaka från pausen! vill nån ha en header i pixlr.com? <33

och det var genast två stycken som sa att dom ville och så gjorde jag en åt wallinn (hon är typ min "guldkunnd")

ja jag är nöjd här kommer bilder:

   

jag gjorde en till men jag minns inte till vem (konstigt jag vet men jag kan inte komma ihåg alla! <3)

jaja då får ni ha de gött //Linn_112

:*

 

Av Linn_112 Emme& - 9 oktober 2012 12:24

Tja Linn_112 här!

Jag loggade faktskt in på MSP innan! (=

kunnde inte vänta!

haha nej men liksom jag vet hur beroendeframkallande MSP faktiskt kan vara men jag vet att jag klarar av detta nu och det är jag stolt över!

nu tänker ni kanske: offta att hon är stolt, det är bara ett spel!

men det kanske finns dom som inte kan göra detta som jag gjorde!

men försök att göra det och jag vet att ni kan göra det, bara om ni vill! <3<3

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards