emmelinnonmsp

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Linn_112 Emme& - 28 oktober 2012 18:56

Tja Linn_112 här!

idag så läste jag detta på en artbook:

 

jag har förståelse för hon som gjorde artbooken så jag frågade vän på hennes syster men hon kunds inte ha flera vänner så jag blev hennes BFF!

förlåt blubblubb! jag älskar dig ändå men jag hoppas att du förstår! <3<3

men i alla fall så heter hon sallyloveu och är en underbar person som är härlig och jätte snäll!

om du läser detta så ska du veta att jag älskar dig som en jätte bra BFF!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 oktober 2012 18:49

Tjohoooo Linn_112 här!

innan så släppte jag "mobbad i stallet" del 7!

det är den sista delen!

jag ska göra en ny serie när flera har kollat på "Mobbad i stallet" del 7!

snälla kolla på den!

det betyder mycket! <3<3

 

snälla kolla snälla kolla snälla kolla! hehe <3<3<3

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 oktober 2012 17:39

Tjohooo Linn_112 här!

idag när jag loggade in på MSP så var det en tjej som heter Hemligarambo som frågade mig om jag ville ha en speciel hälsning om jag gav henne något snyggt från min garderob!

jag sa ja men bara om jag får hälsningan först för jag är så rädd att bli lurad!

hon gav mig hälsningen och gjorde en look som hon ville ha!

jag frågade vad på looken hon ville ha och då frågade hon om hon kunde få hela looken om jag fick en speciel hälsning till och då sa jag ja, men bara om jag fick hälsningen först!

och det fick jag!

jag tog tyvärr bara kort på en av dom men här ska ni få se:

 

tack så mycket Hemligarambo!

du är en vän värd guld! <3<3 love you! <3<3

jag lovade henne att jag skulle redigara en bild på henne så nu gör jag det:

 

Hoppas att du gillade den Hemligarambo! <3<3<3

haha precis nu så fick jag EN TILL hälsning av henne!

kolla:

 

allså tack!

tre hälsningar av samma person!

ha de gött //Linn_112

 



Av Linn_112 Emme& - 28 oktober 2012 16:38

Tja Linn_112 här!

idag så testade jag danska MSP och då såg jag allt detta:

               

allså fatta att jag blev avundsjuk!

men allså alla nya saker kommer väll först till Danska MSP bara för att MSP grundades i Danmark!

men ändå liksom det var lite tråkigt för jag fattade ingenting på forumen men det som är bra är att man kan se sina egna forum!

nu är ju jag i level 0 på den gubbe i Danska MSP så jag har inte kunnat skriva något forum! ;-)

men Hoppas att detta kommer till Svenska MSP!

jag hoppas men ändå inte..

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 oktober 2012 08:11

Tjohooo Linn_112 och Emme& här!

efter shoppingen igår så sov jag och Emme& över och då så kom vi på att vi skulle gå ut och gå en promenad när det var as mörkt!

det var kul och då låtsades vi att vi var på "hemligt uppdrag" och att vi då skulle ta fast en mördare som gick lös såhär nära halloween!

men azzå sen så blev det för läskigt så vi gick in och då kom Emme& på att vi skulle göra en MSP film om det!

jag hade passande bakgruner och musik så jag fick göra filmen på min Linn_112 men det är ändå bådas film! (=

men kolla gärna på den!

vi har gjort den så lik när vi var ute som möjligt och vi är jätte nöjda! <3<3

men snälla kolla på den som sagt!

den heter "Den skrämmande natten" och det finns bara en del!

den är lång men om ni vill veta slutet så får ni allt kolla på hela filmen! ;-)

 

som ni kanske ser så har den inte så många tittare men vi blir verkligen super glada om ni kollar på den! <3<3

ha de gött //Linn_112 och Emme&

   

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards