emmelinnonmsp

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Linn_112 Emme& - 7 september 2012 22:01

tjaoo Linn_112 här!

jag sökte på coola cao idag och då fick jag upp en masa gubbar som hetter t.ex såhär:

coola cao är tillbaka

coola cao ska hämnas

coola caos comebak

de finns sågra till men ni kan ju söka själva så kan ni se (:

men allås tror ni att de är han/hon som gjorde cola cao som har gjort dom andra gubbarna för att skrämma andra eller för at han/hon bara är arg? De kanske inte ens är han/hom som gjorde coola cao som har gjort domma gubbarna utan de kanske är nån annan som gjorde dom för skolj skull?

jaja jag vet inte men komentera gärna va ni tror! (:

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 7 september 2012 19:37

tjaoo Linn_112 här!

Det har varit mycke snack om coola cao

Jag har tyvärr inte sett han själv men jag har läst på andras bloggar.
Ja för er som nu inte har hört talas om coola cao så ska jag berätta! (:

Han va i lvl 24 och kom dit på 2 månader!

han va medlem sen Juli 2012!

jag tror att han använde något fame fusk för liksom typ ingen hjälper honom och så!

men allså han hade nästan lika mycke fame som kissy

MEN... hans gubbe finns inte mer!!

den finns inte på higscores och man kan inte söka på honom!

Men allså de finns ju typ program som man kan ladda ner på datan så att man får fame och så!

Men eftersom at han är borta så har väll många anmält honom så att han blev borttagen för jag tror inte att hantog bort gubben efter som att den var i lvl 24!

men allås jag ville bara säga detta och jag vet att de är aass många som har skrivit detta på sina bloggar men endå! (:

ha de gött //Linn_1122

 

Av Linn_112 Emme& - 7 september 2012 17:38

Tjohoooo Linn_112 här!

jag har inte kunat vara inne på MSP så mycke idag men nu ör de ju helg så då kan jag vara inne på MSP mera!

de e gött med helg för då kan man göra typ va man vill! (:

Idag så va jag med Emme& och vi va inne på skype typ hela tiden!

de va kul! (:

ha de gött //Linn_112

 


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards