emmelinnonmsp

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Linn_112 Emme& - 23 september 2012 18:38

Tjohoooo Linn_112 här!

minns ni min  och Emme& gaaaaamla blogg på bloggo.nu?

jaja i alla fall så fick jag lust att logga in på den bloggen idag bara för att göra reklam för denna braiga bloggen (:

och så utforksade jag inställningarna och så klickade jag på: layout och design

och där visade de sig att jag hittade så att man kan göra headers!!!!

så nu har vi allså en header på våran aaasss gamla blogg!

jag fixade också en muspekare!!

haha ni kan kolla om ni vill men vi skriver inga nya inlägg på den så ni behöver inte följa den för då blir ni nog besvikna (: fast jo kanske om vi har tråkigt så loggar vi in på den men jaja här kommer adressen: www.linnemme.bloggo.nu

haha jaja men som sagt så är de våran gaaaaamla blogg! ;P

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 23 september 2012 17:29

Tjohoooo Linn_112 här!
haha jag sa ju innan idag att jag inte skulle sitta vid datan på hela dagen..

jag bröt mot den "reglen" haha palla att inte sitta vid datan när jag endå inte har NÅNTING att göra!

fast jag har gjort andra saker också som t.ex

varit på dans

gosat med min kanin

gått en promenad

ja och lite andra saker också men ja inte så mycke mer kanske (;

jag kommer typ att logga in på MSP kanske i kväll men jag vet inte!

ja, Emme& kommer inte att blogga för hennes data är sönder så hon kan inte blogga eller va inne på MSP tror jag ;P

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 23 september 2012 10:53

Tjaoo Linn_112 här!
Idag så ska jag inte blogga eller va inne på MSP. (jag bloggar från ipaden)
Det ska jag inte vara på söndagarna. De har jag själv bestämt för det ät ganska så mycke med datorer nu.
Och inte denna veckan som kommer men nästa vecka så ska jag inte va inne på MSP för de är ju som sagt mycke med datorer :-)
Jaja allså den veckan som jag inte ska va innepå MSP så ska jag endå blogga :-)
Ha de gött //Linn_112

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards