emmelinnonmsp

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Linn_112 Emme& - 2 november 2012 12:22

Tjohooo Linn_112 här!

nu har jag gjort en ny omröstning på bloggen (=

glömde fixa det när jag bytte header så jag fixade det nu!

frågan är:

vad gillar du mest med MSP?

man får bara rösta en gång!

hade gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 2 november 2012 10:29

Tjohooo Linn_112 här!

igår så köpte jag MSP magasinet!!!

 

 

jag har läst den typ 1-3 gånger och så har jag slått in koden och så fick jag en jätte söt boonie och 1000 sc! (=

jag köpte den på ica men den finns även att köpa på coop och pressbyrån! (=

hade gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 2 november 2012 10:02

Tjohooo Linn_112 här!

haha jag vet att det är en lång rubrik men allås jag ville ha det så (=

liksom igår när jag skulle publicera ett inlägg med det nya temat och VIP Paketet så pajjade mitt internet och inlägget sparades inte och då var jag inte på något bra humör för att göra om inlägget så jag gör det idag istället! (=

ja det har ju kommit et nytt tema xD

ja som ni vet så har jag street stilen på MSP och irl och då kanske ni fattar hur gladg jag blev över temat för att...

DET HETER STREET KIDZ!!!

 

yeh!!

i don`t care, i love it!

haha allså detta är det bästa temat på riktigt riktigt länge!

jag har köpt detta från temat:

       

när jag köpte jackan så kostade den bara 4 sc!!!!!!

men jagv ska köpa typ alla hår också men jag väntar bara lite med det (=

men allså detta temat var ju grymt!!!

street är verkligen min stil!

men nu får vi inte glömma det nya VIP-paketet!

   

det är typ nåt space VIP-paket!

själv så gillade jag det andra mer för jag gillar typ creepy!

men alla är vi olika :)

hade gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards