emmelinnonmsp

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Linn_112 Emme& - 3 november 2012 20:21

Tjohooo Linn_112 här!

ja som ni ser så heter rubriken: next stop --------> level 12 och då betyder ju det att...

JAG ÄR I LEVEL 11!!!!!!!!! :D

tack Emme&! <3<3<3

jag gav Emme& en speciel hälsning och så gav hon mig en och så levlade jag! (=

men allså det var inte bara därför, det var också för att jag gjorde en till extre gubbe som heter Linn 112 medhjälpare 2

och så kollade jag på alla mina filmer med den men när jag bara hade nånting på 2000 fame kvar så gav jag Emme& en häslning för hon levlar också snart! (=

 

tack Emme& <3<3<3

tog bara kort på hälsnigen som jag fick av Emme&, inte den som jag gav (=

men allså jag glömde ta kort på när jag gick upp i level men jag kan visa en bild på den där level grejen imon (=

ja, då fick jag komma till level 11 efter 1 år! (=

haha som jag skrev inna så har ju jag spelat i 1 år och att jag ahr kommit till level 10 på 1 år men istället så kom jag till level 11 på ett år! :D

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 3 november 2012 14:14

Tjohooo Linn_112 här!

idag är det exakt 1 år sen jag började spela MSP! :D

 

jag vet att det var den 3:e november (=

men det är så mycket som har hunnit händ på MSP på ett år!

jag började som en nybörjare i level 0 och nu, ett år senare är jag i level 10! (=

Jag var o-VIP tills jag var i level 3 och är nu 1 års VIP!

det är verkligen mycket som har hänt!

jag vill tacka alla på MSP som har hjälpt mig!

att kolla på mina filmer, ge mig autos och presenter, ge speciela hälsningar och säga fina saker!

det har hänt mycket på själva MSP också!

t.ex detta:

 

profil bilden har ändrats från att se ut såhär,

    till att se ut såhär!

jag tog Justin100 bara för att jag vet att det finns många bilder på honom på google :)

forumen har ändrats, det finns en diamond afär och mycket mer!

jag orkar inte lägga upp bilde på allt men ni vet nog att mycket har ändrats (=

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 3 november 2012 13:20

Tjohooo Linn_112 här!

innan idag så gav jag TheRebecka (min bff irl) en speciel hälsning (=

hon blev as glad och bah: vad vill du ha?

och jag bah: Inget, det behövs inte om du inte vill ge någont men de behövs inte.

och så gav hon mig en present från ö-listan! <3<3<3<3

 

ett hår från det nya temat som jag hade på min ö-lista och som jag hade längtat efter jätte mycket! <3<3<3

tack så jätte mycket TheRebecka! <3<3<3

pözz på dig! :*

ha de gött //Linn_112

 


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards