emmelinnonmsp

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Linn_112 Emme& - 25 november 2012 16:48

Tjohooooo Linn_112 här!

jag har laddat ner lite typsnitt som jag kan använda till headers!

domma typsnitten laddade jag ner:

 

haha!   

jag är nöjd!

men på ett av typsnitten så syns inte markstrecket ( _ ) och på ett av dom så syns inte siffrorna!!!!

dåååååligt!!     

men jaja, nu kommer jag till det lite mera intresanta för er läsare...

JAG GÖR GRATIS HEADERS FRÅN OCH MED NUUUUUUU!!!!

liksom jag tänkte: orka göra det för att ta betalt! jag tycker ju om att göra headers, så varför ta betalt för nånting som man gör för skojjs skull!?

hoppas att ni blev glada!

och nu så har jag ju snyggare typsnitt som jag kan ha på headern!!!
ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 25 november 2012 16:24

Tjaoo Linn_112 här! <3<3

liksom det finns en enda grejj som jag stör mig på med att inte va inne på MSP,

det är att jag inte vet hur långt jag har kommit på level 13!!!!!!!!!!

jag skulle väll gissa på att jag har kanske lite mindre än halva kvar eller halva men man vet ju inte   

haha!

men en sak ska ni veta, att när mitt VIP är slut så kommer jag nog inte att va inne på MSP lika mycket!

då går jag i 7:an och det är nog ganska mycket att tänka på i 7:an!

jag tycker att det är mycket att tänka på redan nu i 6:an med läxor och så!

men bara så att ni vet det!

det betyder inte att jag slutar helt, nej nej, det betyder bara att jag kanske inte vill lägg så mycket tid på ett enda spel!

jag kanske vill ägna mig åt det "verklige livet" om ni kanske fattar?

jaja, jag hoppas det i alla fall!

ha de gött ///Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 25 november 2012 16:16

Tjohoooo Linn_112 här!

i morse så sa pappa bah:

Vad skulle du säga om att gå på bio?

Jag bah: JAAAAAA!!!!!

men jag ville se Breaking Dawn part 2 men pappa har inte sett alla filmerna (han har sett ettan alltså Twilight) men han har inte sett new moon, eclipse eller Breaking Dawn part 1 så det skulle inte vara så kul för han att se den.

men istället så kollade vi på Modig!

det var faktiskt bra!   

den är från 7 år så jag tyckte att det var ytte pytte lite pinsamt men likosom, who cares?!

huvudsaken är väll att jag ska gilla filmen?

haha, men i alla fall så var den bra!    tummen upp för det!

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards