emmelinnonmsp

Alla inlägg under december 2012

Av Linn_112 Emme& - 16 december 2012 08:27

Tjaaaaooooooooo Emme& här

jag har märkt att man får andra animeringar även om mna inte har valt den för kolla        jag har inte dom.

Och en sak till jag vill visa min MSP önskelista som en kul grej bara  :

 



ha det gött //Emme&

  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Linn_112 Emme& - 15 december 2012 21:25

Tjohoooo Linn_112 här!

detta blir ett snabbt inlägg för jag ska snart kolla på "Downton Abbey" men hag vill ändå hinna blogga nu! ;D

jag har gjort del 15 på min julkalender ganska sent idag!

kag släppte den för kanske 1 min sen?!

haha jaja om ni vill se en spännande fortsättning så bprde ni kolla på "Julkalendern dårhuset" del 15!

super duper bra om jag fpr säga det sjäv ;D

Ja, jag vet inte vad jag ska säga, jag var på julbord idag på pappas jobb! det var as kul för en av mina bästisar var där!

hon är jätte snälla och jätte söt!

ja, jag har inte så mycket mer att säga!

ha de gött //Linn_112

P.S jag kommer antagligen att blogga mer imon!


Av Linn_112 Emme& - 14 december 2012 18:04

Tjohooooo Linn_112 här!

Idag är det fredag och det betyder... HEEEEEEELG!!!!!!!! :D

Ska bli så skönt med lite helg! jag har ändå hafft en ganska chillig vecka i skolan men det är alltid skönt med helg... ;D

Imon så ska jag och min familj till något julbord till pappas jobb! Det ska bli kul för jag ska träffa en av mina bästisar då!

Vi träffas inte så ofta så det ska som sagt bli jätte kul!

Ikväll så vet ja inte riktigt vad jag ska göra... -.-

Antagligen chilla och bara njuta av helgen antar jag... ;)

Ja juste ja! nu börjar min julkalender få lite fart i sig! ;D

Det börjar hända mer och polisen blanar sig i...

Mer än så säger jag inte! då får ni kolla själva ;D

Ja, jag vet inte om jag har så mycket mer att säga så

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 13 december 2012 20:39

Tjohoooooo Linn_112 in the house!

idag så gjorde jag en header åt ida00h och !Keyla! den ser ut såhär:

 

deras blogg heter: www.idakeylaonmps.bloggplatsen.se

OBS! det var INTE jag och Emme& som skapade bloggen tilld dom! det var dom som valde namnet på deras blogg!

jaja vad tycker ni om den?

fin/ful?

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 13 december 2012 20:34

Tjaooo Linn_112 här!

innan idag så skulle TheRebecka logga in på MSP och så sa hon att jag fick klä henne! jag tog av henne dom gamla kläderna för attta på henne nya och så ser jag detta:

  (kanske lite perrvers bild men aja)

asså guuud vilka barnsliga underkläder dom har lagt till på MSP!

såååå fula! dom gamla var i alla fall snygga!

asså domma ser ju ut som för 3:åringar!

jaja jag tycker i alla fall att dom var aass fuuuuuula!

vad tycker ni? komentera?!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 13 december 2012 20:30

Tjohooooo Linn_112 här!

idag så är det lucia! ;D

vi kollade på när 2:orna på våran skola sjöng och sen så fick vi pepparkakor och julmust! ;D

det var kul!

Sen så åkte jag hem till en kompis och så va vi! hon hade inte öppnat son chokladkalender sen den 4:e och hon hade två så vi öppnade alla till dn 13:e och åt! :D

non nom! ;)

ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om   

ja juste ja! om ni har sett min julkalender så vet ni att Anna har försvunnit? jaja i alla fall så har hon kommit tillbaka!

se kalendern för att få reda på mer! ;D

jag och Emme& ska vara imon!

det är inte säkert att det blir så mycket data men man vet ju aldrig... ;D

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 12 december 2012 17:15

Tjohooooo Linn_112 här!

Idag så har jag bakat kladdkaka! liksom smeten är så god så jag bakade den typ 50% för smeten ;D

schhh säg det inte till någon ^.^

haha jaja jag antar att det blir aaasss god!

jag har egentligen inte så mycket att säga. jag vet inte vad jag ska blogga om för jag är inte inne på MSP så mycker nu för tiden   

jaja jag har i alla fall gjort del 12 på min julkalender! fast behöver jag påminna er om dom olika delarna? det kommer likosm en ny del varje dag! ;D

jaja ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 11 december 2012 19:39

Tjohooooo Linn_112 här!

nu är jag klar med "Julkalendern dårhuset" del 11 ;D

hag är nöjd med den men som ni kanske ar märk så är inte min julkalener så julig.

jag vet liksom att den inte är det men den KOMMER ATT BLI det!

innan så har den handlat mycket om dårhus och elaka läkare och poliser. lite mer som en decakre/skräckfilm men jag håller faktiskt på att göra den mer julig! mycket ska handla om att "hinna före" innan jul och "gamla jul minnen" m.m

jag hoppas att ni ser fram emot nästa del som kommer imon!

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards