emmelinnonmsp

Alla inlägg under december 2012

Av Linn_112 Emme& - 7 december 2012 08:19

Tjaoooooo Linn_112 här!

asså jag är jätte tacksam till alla er som har kollat och kanske följt min julkalender men ärligt talat, 5 st som har kollat på "Julkalendern dårhuset" del 5 o 6!!  

jag kämpar och kämpar med att göra filmer som jag vill att ni ska kolla på, och sen så gör ni inte det!

jag bli faktiskt lite ledsen!  

jag hoppas att ni vill kolla på del 5 o 6 och del 7 som jag ska göra idag! (=

snälla snälla snälla kolla på dom!!!

och en sak till, jag levlar snart! :D

 

snälla kolla på min julkalender för då kanske jag levlar innan jul!!!!

ännu ett stort tack till alla mina fina kompisar som har kollat på min julkalender!   

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 7 december 2012 08:16

Tjohoooooo Linn_112 här!

igår så gjorde jag en look och så gjorde jag en ny idag också   

kolla:

   

jag orkade inte redigera bilderna så jag tog bara ett vanligt kort (=

vad tycker ni? fina/fula

KOMENTERA!!!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 7 december 2012 08:00

Tjohooooooo Linn_112 här!
förlåt för att jag inte gjorde mer än ett inlägg igår men jag var så trött att jag nästan inte orkade sitta upp!   

det var jätte jobbigt! men nu kan jag blogga igen! jag ska inte vara i skolan för jag är fortfarande sjuk men jag är lite piggare!

just nu så laggar bloggplatsen så jag får väll göra ett nytt inlägg sen!

ha de gött //Linn_112

 



Av Linn_112 Emme& - 6 december 2012 08:45

tjaoooo Linn_112 här!

idag så är jag sjuk och kan inte gå till skolan :(

jag gilla inte att vara sjuk för jag orkar inte göra NÅNTING, knappt sitta vid datan :(

jag kommer kanske att blogga om det nya temat sen när det kommer men anars så blir det dåligt med inlägg :(

jag vill bara säga att jag blev försenad med min julkalender! jag har gjort del 5 (gårdagens) men jag orkar inte göra del 6 direkt efter (dagens julkalender)

jag mår illa nu så ni får ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 4 december 2012 19:01

Tjaooooooo Linn_112 in the house!

haha idag så va jag och Emme& men konstigt nog så satt vi inte vid datan!

vi var ute och hade snöbolls krig med min granne och så spioenarde vi på honom!

det var as kul men sen så skulle Emme& hem och då gick jag in! (=

men när jah gick in så gjorde jag "Julkalendern dåhuset" del 4!

Denna gången så tog det faktiskt (tro inte det om ni inte vill) en timma att göra filmen!

jag var först tvungen att spara den son privat för jag skulle köpa en ambulans bil och sen så skulle jag klä på alla ( jag hade med mer moviestars i denna filmen) så det tog jätte lång tid för det laggade och så var jag tvungen att göra om en hel scen och massa annat!

jag hoppas verkligen VERKLIGEN att ni vill se den för det är bara 3 st som har kollat på del 3!

det gör mig ganska så ledsen!

jag menar, det behövs inte mer än kanske 15-20 personer så är jag nöjd, MEN 3 PERSONER!!!

snälla kolla och följ min julkalender!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 3 december 2012 21:14

Tjaaaaaaaaaa Linn_112 in the house!

idag så dröjde det med "Julkalendern dåshuset" del 3! :(

jag han inte göra den för jag var ju i skolan och sen så skulle jag och min kompis på träning och då han jag inte göra del 3 förän nu! (=

det kommer att dröja med den på onsdag också tror jag!

men sen så kommer julkalendern att komma efter skolan!

på helger så kommer den på morgonen efter att jag har vaknat, och på vardagarna så kommer den efter skolan om jag inte har varti med nån kompis som inte har MSP (=

hoppas att ni  nu vill kolla på den spännande fortsättningen på min MSP Julkalender!

nu börjar det hända lite saker i filmen. innan så har den varit ganska enformig men nu börjar man fatta varför den heter julkalendern dårhuset.

om ni vill veta mer så får ni kolla!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 2 december 2012 17:42

Tjaaaaaaa Linn_112 in the house!

haha det var en som frågade om hn fick vara med på bloggen och då fick hon det

hon heter ROXANA <3122

 

nu fick du vara med på bloggen ROXANA <3122

hoppas att du blev nöjd med bilden, det blev jag i alla fall   

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 2 december 2012 17:32

Tjohoooooo Linn_112 här!

idag så fick jag en ny BFF!

hon heter Miley 9

hon är jätte snäll och gör bra filmer!

hon är i level 10!

om du läser detta Miley 9, så ska du veta att jag älskardejj!

TheRebecka, sorry att jag tog bort dig som BFF men vi är ju ändå BFF`s irl! <333

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards