emmelinnonmsp

Alla inlägg under september 2012

Av Linn_112 Emme& - 28 september 2012 16:29

Tjaoo Linn_112 här!

jo jag har ju gjort denna artbooken:

 

och den kom jag på själv.

Jag härmade ingen.

Jag hade i alla fall inte sett nån sån tidigare men vad ser jag på senaste artbooks då?!

jo jag ser denna artbooken:

 

aaaaa sååå störnade!

jag hade endå skrivit på min artbook: härma hellst inte denna artbook!

men endå så är de nån som härmar den!!

 

ni ser ju att den är på senaste och jag gjorde min igår!!

men vems artbook tycker ni är finast och vem tror ni kom på den artbooken först?

komentera!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 september 2012 16:16

Tjohooooo Linn_112 här!

idag så gjorde jag en ny look!

(jag har inte haft den andra länge alls men endå)

jaja jag ÄLSKAR marin blå så looken fick bli marin blå!

 


jag glömde animering (sååå störande!)

men jaja jag gillar looken!

men jag har ett linne i den färgen också men jag ÄLSKAR den jackan och så är de ju kanske inte rikitig "passande" för årstiden att ha linne? (=

jaja ha de gött //Linn_112

 

P.S snart ska vi byta header och de är Emme& som ska göra den och hon kom på vampyr tema!

jag ÄLSKAR den idèn så de blir nog vampyr header! (=

Av Linn_112 Emme& - 28 september 2012 15:58

Tjohooo Linn_112 här!

imon så är de dags att rösta i Autumn in the City tävlingen ( eller kan mann rösta idag?)  och då vet ni ju att jag har en film med i den tävlingen så snälla snälla snälla rösta på mig!! <3<3<3

snälla de betyder så mycket mer än guld! <3<3<3

jag vill jätte gärna vinna, komma 2:a eller 3:a för!!

de va bara detta jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 28 september 2012 07:41

Tjohoooo Linn_112 här!

jag ska snart till skolan men jag hinner göra ett snabbt inlägg! (=

jag KANSKE ska vara inne på MSP idag men ja va inne VÄLLDIGT VÄLLDIGT mycke igår så jag vet inte...

jo juste ja! imon så ska jag till min BFF irl!

hon har hafft MSP men hon raderade sin gubbe! )=

jaja de ska i alla fall bli kul att träffa henne för de gör inte jag så offta men min pappa jobbar på hennes pappas företag o.sv så de är så vi känner varandra men de är ganska så långt de tar typ 45 min att åka dit! (=

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 27 september 2012 20:14

Tjohooo Linn_112 här!

jag vet inte vad jag ska göra! :(

jag vill inte logga in på MSP för jag va inne där typ hela tiden innan (:

jaja jag ska endå mata min kanin (:

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 27 september 2012 18:53

Tjoooooohoooooo Emme& här



Här kommer dagens look! <33    japp här är den<33



ha det gött // Emme&

  <33333

Av Linn_112 Emme& - 27 september 2012 17:11

Tjohooooo Linn_112 här!

jag har arbetat jätte mycke med en artbook som jag blev jätte nöjd med! (:

 

det ska föreställa en profil och typ vänner som är online som man kan chatta med o.sv

ja jag tror att ni ser vad den föreställer! <33

men jag vill jätte gärna att denna ska komma upp på Highscores och så vill jag ju levla!

så om ni klickar på love it och delar så hjälper ni mig att levla och att få den upp hå Highscores!

och det betyder väldigt mycke om ni faktiskt delar den också och inte bara strunar i det!

så snälla klickapå love it och dela!

komentera gärna också på artbooken! <3

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 27 september 2012 16:57

Tjohoooo Linn_112 här!

idag så kom de nya temat!

 

de va inte min stil för min stil är street på MSP men jag hittade ett par byxor som va typ street kolla här:

 

ja dom byxorna och de håret!

jag hittada inte heller nån animering som jag gillade!

ja, jag blev faktiskt lite besviken på temat! :(

av mig får de betyg 2/5

jaja jag hoppas att de kommer ett bättre tema nästa vecka (:

ha de gött //Linn_112

 


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards