emmelinnonmsp

Alla inlägg under september 2012

Av Linn_112 Emme& - 18 september 2012 16:19

Tjohoooo Linn_112 här!

allså jag har gjort en AB (artbook) och jag skulle uppskatta om ni kollade på, klickar på love it  och dela den till era vänner så att dom kan klicka på love it! (:

 

liksom de va en liten idè som jag kom på att göra för att de kanske finns några snälla små änglar som hjälper mig och de uppskattar jag jätte mycke! (:

så snälla gilla artbooken dela den så att era vänner kan dela den och klicka på love it!

liksom detta gör jag för att få fame INTE för att den ska komma upp på highscores för jag vill ju faktiskt ha fame så att jag kommer till lvl 8!

ha de gött och älka JÄTTE GÄRNA min artbook! //Linn_112


Av Linn_112 Emme& - 18 september 2012 07:35

Tja Linn_112 här!

jag ska aldeles aldeles straxt till skolan men jag vill ju skriva ett inlägg nu eftersom att ja har chansen! (:

Jag och Emme& ska vara idag! (:

De ska bli såååååå kul för de är Emme&`s tur att göra header nästa gång och vi har kommit på ett sätt att göra headers på pixl.com så vi ska typ "planera" eller nåt sånt! (;

Jag har faktiskt gjort en bild (igen) som jag vill visa om jag inte redan har gjort de! (:

 

Visst är den cool?!

jag tycker att den påminner lite om typ hemska saker för mina kläder är ju lite så och jag har tagit eld flammor över bilden så de ser ganska hemskt ut men de är ju lite min stil hehe ! (:

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 17 september 2012 16:34

Tja Linn_112 här!

just nu så sitter jag igemte min BFF louise(:

Vi lyssnar på baby med JB (Justin Bieber)

Den är bra! (:

men ja, jag kännde typ bara för att göra ett inlägg!

Hehe

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 17 september 2012 14:17

Tjohooo Linn_1121 här!

nu ska jag gå in till lektionen!

det är Engelska!

hej då bloggar kanske mera sen! (:

 

Av Linn_112 Emme& - 17 september 2012 14:12

Tja Linn_112 här!

jag är ju i skolan så jag ha ju ine hunnit uppdatera men nu gör jag de bara för att vi har rast!

ja jag kunnde inte säga detta igår men jag är i lvl 7 och Emme& är i lvl 5!!

bra va?! blev aass glad !

jaja jag hinner nog inte logga in på MSP och jag kan inte göra de när jag kommer hem för jag ska vara med louise(:

men endå! (:

just nu sitter OneDirection tjejen och Emme& brevid mig och en av mina BFF`s masserar mina axlar! (:

lite knäppt men endå! (:

OneDirection tjejen redigerar en bild på hennes blogg (:

jag är med på den men jag kommer inte att länka till den för jag vet inte om jag ska visa mig själv eller Emme& om ni fattar?

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 16 september 2012 12:13

Tjaoo Linn_112 här!
Idag så blir de inget mera bloggande för jag ska inte sitta vid datan idag (jag bloggar från min iPod) men imon så
Blir de kanske mera bloggande för jag ska va hos min kompis efter skolan men jag kanske hinner blogga i skolan. Men Emme& kanske bloggar idag! ;)
Ha dr gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 15 september 2012 17:22

Tjaoo Linn_112 här!

allvarligt nu kolla här:

 

men jag han inte lägga upp denna bilden så fort så de han ändras till såhär:

 

hehe de är blubblubb som hjälper mig heeeela tiden och de är jag tacksam över!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 15 september 2012 10:37

Tjohooo Linn_112 här!

jag och Emme& har pratat mycke om blubblubb våran BFF på MSP!

men nu när jag vet hur man redigerar bilder, så förtjänar hon att få en alldeles egen bild på bloggen! kolla:

 

jag hoppas att ni förstår vad jag har skrivit?

men jag vet att blubblubb förstår (:

ja blubblubb jag ville bara att du ännu en gång ska få veta villkan fantastiskt bra och underbar människa du är! <3<3

//Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards