emmelinnonmsp

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn_112 Emme& - 5 oktober 2012 20:51

Tjaoo Linn_12 här!

ja nu va filmkvällen slut!

vi kollade bara på hatchico, vi orkade inte kolla på hidalgo men thilda rex har gått hem nu!

jaja de va inte de som jag skulle prata om!

liksom det är skit läskigt de där med Anonymous som ska hacka kända hemsidor!

allså  anonyous va på MSP (de va ju såklart inte den ritiga anonymous men de va någon som låtsades att vara anonymous och då blev alla på msp rädda!)

jaja för er som inte vet vad anonymous är, så kan jag berätta.

Anonymous är en grupp med men i svarta kläder och vita masker som hackar sig in i data system!

idag så skulle dom hacka sig in på (jag tror det va) 100 olika kända hemsidor!

här kommer en bild på anonymous

 

ni kan läsa på t.ex aftonbladet om ni vill veta mer!

jaja men snälla tro inte att dom ska hacka MSP för dom vill antagligen bara hacka kända hemsidor och MSP är väll inte de som dom vill åt!

jaja ha de gött och bli inte oroliga!

//Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 5 oktober 2012 18:49

Tja Linn_112 här!

nu är det filmkväll med thilda rex

vi ska kolla på Hidalog coh hachiko!

det ska bli såååå kul!

det är bra ockå för då tänker jag inte på MSP!

men ja juste ja en sak till, att anonymous ska hacka sig in på typ 100 kända hemsidor idag!

liksom jag minns när anonymous va på MSP (fast de va ju inte den gruppen de va falskt)

men endå jag minns!

men tro ändå inte att dom ska hacka MSP för dom vill typ bara hacka kända web sidor!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 5 oktober 2012 07:32

Tjohoooo Linn_112 här!

idag är de fredag, sen kommer lördag, sen kommer söndg och sen kommer...

MÅNDAG!!!   

då får jag gå in på MSP! :D

 men jag vet faktiskt inte om jag ska logga in på MSP då heler! hehe    

eftersom att jag har varit inne på MSP en gång denna veckan när jag skulle göra en header!

men ja vi får se!

ja juste ja, för er som inte har sett att vi har design paket, så kan ni bara bläddra ner så kommer dom!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 4 oktober 2012 21:03

Tjohooooo Linn_112 här!!

jag pratar med  på face time nu men jag ska gå coh lägga min om 5 min!

jaja snälla kan NÅGON beställa en header? <3<3<3

Men beställ från Emme& denna veckan för att jag ska ju inte logga in på MSP men nästa vecka så kan ni beställa från mig! <3<3

godnatt och ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 4 oktober 2012 20:00

Hej Linn_112 och Emme& här! nu när vi kan gör headers i pixlr.com så tänkte vi har lite disign paket!

 

Detta kostar:

Paket 1: 2 autos

Paket 2: 1 auto och en sak från ö-listan

Paket 3: 2 saker från ö-listan

Du behöver bara ge sakena till den som har gjort headern! (:

hoppas att ni vill ha en header!

här kan ni se exempel på headers!

Men ni måste vara vän med mig eller Emme& för att vi ska kuna göra headern! (:

och juste ja, ni måste ge ut erat användarnamn och lösen ord på bloggen för anarså så kan vi ju inte sätta in headern! (:

 

 

 

ja de va exempel på tre headers som vi skulle kunna göra men vi kan göra mycket mera anorlunda typ med större text med större moviestar o.sv

men en sak, att den första headern va inte exempel på paket 1

utan de va bara ett exemplen <33

Ni kan kontakta mig eller Emme& på MSP eller här på bloggen men om ni kontaktar på bloggen så kan vi bli vänner på MSP och prata mer där om headern! typ storlek färg o.sv

ha de gött //Linn_112

<3<3<3<3<3

Av Linn_112 Emme& - 4 oktober 2012 17:16

Tjohoooo Linn_112 här!

jag har inte bloggat idag och de är ju jätte tråkigt för er läsare och jag blir så besviken på mig själv för det!

men nu kan jag blogga lite!

jag har inte gjort så mycket idag förutom att ha varit i skolan!

men en sak, nu vet jag hur man får bakgrunden transparent i pixlr.com

jippie!

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 3 oktober 2012 13:51

Tjohooo Linn_112 här! <33

imon så kommer det nya temat till MSP men jag måste be Emme& kolla de åt mig! <33

men igår så va ju jag inne på MSP men det va bara för att jag skulle fixa en header åt wallinn och då va ju jag tvunge att logga in på MSP för att göra en artbook o.sv

men jaja jag ska inte logga in mera gånger denna veckan, absolut inte! så om ni vill ha en header så får ni fråga Emme&

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 3 oktober 2012 07:36

Tja Linn_112 här!

igår så gjorde jag min första header i pixlr.com (advanced)

och jag klickade i transparemt bakgrund men endå så blir bakgrunden vit!

är de någon som vet hur man gör så att bakgrunden INTE bli vit utan genomsknlig?

snälla jag vil jätte gärna veta!

skriv i komentarerna om ni vet! <3<3<3

ha de gött //Linn_112

 

P.S jag gjorde inte headern till mig själv utan till wallinn

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards