emmelinnonmsp

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn_112 Emme& - 7 oktober 2012 20:56

Tjohoooo Linn_112 här!

ska sova om typ 4 min men jag gör ett snabbt inlägg! (=

ja snart är det måndag...

haha nej men ni vet ju vad jag menar eller?

jaja jag får i alla fall logga in på MSP imorgon men faktiskt så vet jgg inte om jag ska!

det låter knstigt jag vet, men liksom jag var ju faktiskt inne en gång på denna veckan och jag vill liksom känna att jag
inte har varit inne på MSP på en HEL vecka! <3

jaja vi får se.

Jag har ju skola och så ska jag vara med en kompis och göra läxorna ja ni fattar nog?

jag hoppas det <3<3

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 7 oktober 2012 18:54

Tjohoooo Linn_112 här!

jo nu är det ungefär 6 timmar kvar tills att jag får vara inne på MSP men jag kommer nog inte att logga in förän om 7,5 timmar! haha lngsökt jag vet men ändå, man måste vara exakt ;)

men jag har klarat min vecka utan MSP grymt bra tycker jag   

men allså jaja kl 20:00 så ska jag kolla på solsidan och mysa med familjen!

ja det ska bli skönt för då tänker jag inte så mycket på MSP och det är bra!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 7 oktober 2012 11:13

Tja Linn_112 här!

jag och Emme& sov över från igår till idag!

det var jätte kul men vi upptäckte en as läskig sak!

att man kan chatta med datorn!

om ni vill chatta med eran data så kan ni gå in på:

www.pratameddatorn.net

det är sååå läskigt!

jag frågade datorn om den var bakom mig och den svarade...

JA!

aaa fatta va rädd jag blev!

jaja testa gärna men det är ändå lite läskigt!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 6 oktober 2012 22:50

Tjaaaooooooo


Emme& och Linn_112 här vi har testa på stardoll för Linn_112 skulle inte vara  inne på msp på hela denna veckan eller på söndag det har ju redan gått 5 dagar. I alla fall vi testa på det och det var inte så svårt tillexempel att gå upp i lvl jag och Linn_112 i lvl 4 det gick kanske 5 minuter. Jag heter Emme_112 och Linn_112 heter Linn_112 jag heter _112 efter mitt namn för man kunne inte ha & tecknet och då tänkte jag att jag kommer i håg _112 lätt för Linn_112 heter ju det!



ha det gött // Emme& och Linn_112 <33333

    <33

Av Linn_112 Emme& - 6 oktober 2012 16:31

Tjooohoooo Emme& och Linn_112 här



vi har gjort som en liten MP4 i sidan av våran blogg vi kommer byta låt varge månad!

ni får järna önska en låt i kommentarerna. :)


ha det gött // Emme& och Linn_112

   

Av Linn_112 Emme& - 6 oktober 2012 11:52

Tjohoooooo Linn_112 och Emme& här! <3<3<3

ja igår så betättade ju jag (Linn_112) om det nya temat men här kommer en bild från Emme& data!

 

ja som jag sa Slumber Party!

haha de va bara det vi ville säga (även om det är Linn_112 som skriver)

ha de gött //Linn_112 och Emme&

Av Linn_112 Emme& - 6 oktober 2012 10:44

Tjohoooo Linn_112 här!

idag så ska jag och Emme& va men vi har ett lite problem

Vi vet aldrig och då menar jag ALDRIG vem vi ska va hos och det vet vi inte denna gången heller!   

vi får typ alltid "lotta" om vem vi ska va hos!!

haha lite vrickat med endå!

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 5 oktober 2012 21:11

Tjohoooo Linn_112 här!

igår så kom de nya temat: Slumber party (tror att det hette så)

jaja det är sååå coolt men liksom jag bad Emme& att kolla temat och jag blev bah sååååå glad när jag gittade två street saker!

första street saken: one piece

andra street saken: det nya håret

dom tvår sakerna är bara sååå street!

jag har en one piece irl (inte en äkta uten en "o-äkta")

och ja, de är sååå min stil!

ja för er som inte vet vad street stilen är så ska jag berätta! (=

jo street stilen är en stil och det är liksom pösiga byxor, utsläppt hår som är tjockt och uppklippt (man kan ha typ villken frisy som helst men vissa ser mer street aktikga ut är andra)

och mjukis-byxor pösiga tröjor sjalar.

ja lite av de är street stilen!

den stilen har jag irl och på MSP!

jag ÄLSKAR street!

jag går faktikst i street dance också!

de är nog på de sättet som jag började gilla street!

jag är likosm inte så förtjust i thigta linnen och thigta byxor (fats typ hipster (stavning?) byxor är steer och sånna har jag!)

aja ha de gött //Linn_112

 


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards