emmelinnonmsp

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 21:17

tjaoo linn_112 här (igen)

allså snart börjar skola och då är de läxor och betyg som är de viktigaste och INTE msp!!

så när skolan börjar, spela inte msp så mycke så att ni inte hinner me läxor!

jag ska va inne på msp när jag hinner!

men jag (inte för att skryta) är ganska bra på att göra mina läxor och göra dom snabbt så jag kan nog va inne på msp lite varje dag men för er som har de svårt me läxor, jobba på så att de går bra för er!

och skolan kommer ju också att göra så att jag och Emme& inte kan blogga like mycke heller men jag ska i alla fall blogga när jag går in på msp! (om jag hinner)

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 21:11

tjohooooo linn_112 här!

allså de är lite sent att säga detta nu men jag tycker att dom nya spela är roliga!

de är ju online spel som man kan hitta på: spela.se och Y8 tex

dom e roliga. mest gillar jag snail bob men mina brorsor gillar att spela de så jag har lärt mig lite av dom hehe

  en liten bild på hur de ser ut när man går in på de nya spelet

  och här är en bild på hur de ser ut när man har klickat på: arkad

va tycker ni om spelen?

komentera gärna! (:

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 21:07

tjaoo linn_112 här!

allså jag och Emme& får ALDRIG några nya: komentarer, frågor eller gästboksinlägg!

allså de är inte så kul att logga in på bloggen och sen se att de inte finns några nya kometarer osv

snälla de skulle uppskattas me en komentar eller fråga då och då. jag vet att jag kanske har skrivit detta i några andra inlägg men jag vill bara påminna om att ni jätte JÄTTE gärna får göra de!

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 21:04

tjaoo linn_112 här!

jag har tagit bort min signatur för den va så ful om man jämför me typ: Melody pretty, Ziziz och -Ranim

så jag ville inte använda den mer...

jaja de går ju bra utan signatur me! 

de va bara de lilla jag ville säga 

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 20:59

tjaoo linn_112 här!

allså jag tcker inte att klädera på MSP är så snygga nu för tiden!!

jag gillar nästan aldrig dom nya kläderna!! ):

men jag gillar nästan alltid dom ya animeringarna! (:

denna animeringen gillar jag mest på de nya temat:

 

hehe jag vet inte vrf jag gillar den men den är ju dyr jag har inte allså mkt sc nu för jag köpte ett hår! hehe

men när jag blir VIP i 1 år så ska jag köpa den animeringen!

va tycker i om dom nya kläderna, animeringarna och bakgrunderna??

komentera gärna!

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 20:55

tjohoooo linn_112 här!

sorry för dålig blogging dom 2 senaste dagarna men man orkar bara inte blogga så mkt nu på sommaren även om vi har försökt att blogga!

aja, detta inlägget ska ju handla om de nya temat!

jag tycker att de är sååååå gulligt!!

bild:

 

visst är de ett gulligt tema?!

allså om man hör på namnet "lucky i love" så passar de mig perfekt just nu hehe

va tycker ni om temat?!

komenera!

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 9 augusti 2012 08:50

tjoooo linn_112 här!

idag så är de så fint väder så jag kmr nog nt att blogga idag på dagen men ja kan ju såklart blogga lite på kvällen om nt vi har besrämt nånting med familjen!

tyvvärr så kan jag nt lägga upp bilder nu för ja e inne på mammas data och den går inte att lägga upp bilder från!! 

men men jag kan ju alltid blogga från min sega data ikväll eller papaps snabba data hmm ja väljer nog pappas data hehe men strunt i de nu! idag ska de komma ett nytt tema på MSP men man kan typ se temat kl 10 på morgonen fasst man kan se kläderna innan! fattar nt hur de kan va så!

aja ha de gött

//Linn_112


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards