emmelinnonmsp

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 11 augusti 2012 22:19

tjohooooo linn_112 här!

innan så bad jag Elin. att fixa en ny muspekare och de kunnde hon så nu har vi en regnbåge som matchar till alla färger så om vi bytar färg på headern så komer den alltid att matcha!

bra va?! de tycker i alla fall jag och jag och Emme& har velat ha den muspekaren jätte länge!

de va bara de jag ville säga! 

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 11 augusti 2012 21:03

tjohoooo lin_112 här!

allså jag e sugen på att redigera nåntig!!
de är så kul! jag och Emme& vill jätte gärna att ni säger till om ni vill ha en design!

om ni är osäkra på om ni vill ge ut erat l-ord så gör de ingenting för de va ja och Emme& med från början men vi gjorde de 1 gång och sen lärde vi oss själva!

de skulle va kul om vi fcik in beställningar! (:

ni kan göra eställningar på:

MSP och på bloggen men o vi inte svarar på msp så ser vi ju de sen men vi lovar, vi kollar alla mails!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 11 augusti 2012 20:25

tjaoo linn_112 här!

nu har jag redan hafft 2 st som vill ha en headre och de har jag fixat men ingen har sagt till Emme& ):

allså fråga gärna henne också men o ni vill ha en header av henne så måste ni ju va vän me henne fasst jag tror nog bara att de är mina och Emme& vänner som läser detta men endå! hehe (långsökt)

men jag ska visa dom headerna som jag har gjort!

 

denna headern gjorde jag till starida och hennes blogg heter: www.iss-ida.bloggplatsen.se

klicka på länken för att komma till hennes blogg! (:



 

denna headern gjorde jag till wallinn och hennes blogg heter: www.mspwallinn.bloggplatsen.se

klicka på länken för att koma till wallinns blogg!

ja de va nog de enda jag har att säga i detta inlägget!

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 11 augusti 2012 20:22

tjohoooo linn_112 här!

idag så va ja me greengirl20 och vi badade och sen så va vi på bio! vi va på Madagaskar 3!

den va as rolig!

de va kul att bada också! de va utomhuspooler som vi badade i!

men nu är jag jätte trött! ):

och de är ju lördag men jag har inget godis!! 

ååå va ja e sötsugen!! 

fast de är jag typ alltid hehe!

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 11 augusti 2012 09:06

tjohooooo linn_112 här!

igår så sa jag ju attt jag skulle lägga upp bilder på gamla teman som msp har hafft men de glömde jag så jag gör de idag istället här komer några:

 

 

 

ja de va bara 3 bilder men de va teman som inte jag kom ihåg men de finns ju många fler me jag orkar ite ladda upp dom! ni kan ju kolla själva (:

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards