emmelinnonmsp

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 22 augusti 2012 19:34

tjohooo linn_112 här!
jag har fixat lite på bloggen!

jag har satt dit lite snygga grejer i sidan! typ en klocka så att ni kan hålla ordning på tiden hehe!

och en liten text som de står BFF på! jag tycker att de blev snyggt men sen när vi bytar header så ska vi ändra färg så att de matchat headern! (då ändrar jag också min "personliga" signatur så att den också matchar headern!)

hoppas att ni gillar de!

ha de gött //Linn_112

  de är denna "signaturen" som jag ändrar när vi bytar header!


Av Linn_112 Emme& - 22 augusti 2012 18:44

tjohooo linn_112 här!
de har kommit en massa nya gubbar när man loggar in på msp!! kanske BARA nya gubbar? vad vet jag? hehe!

men nu är de så att jag sitter vid mamams data så jag kan inte lägga upp bilder men jag kan ju förklara istället! (:

de har kommit nya saker när man köpa VIP och sc!! dom är la ganska snygga men inte jätta tycker jag då! (:

de är ljud när man klickar på olika saker på msp!! jag tycker att det är lite irriterande ljud men vad tycker ni?

de är nog bara de som är nytt som jag vet men komentera gärna (snälla komentarer) om vad ni tycker och komentera om ni kommer på någon mer ändring!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 22 augusti 2012 18:35

tjaoo linn_112 här!
allså nu har vi fått 3 taskiga komentarer på mindre än 1 vecka! allså om någon/några inte gillar vårna blogg så kan dom väll ge fan i (ursäkta mitt språ) att kolla bloggen eller??

men komentarerne va såhär (jag kunnde inte ta kort för jag va inne på mammas data!!)

1. jag fattar inte grejen med eran blogg

2. ingen bryr sig..??

3. varför har du din gubbe i slutet av varge inlägg...? de är lite störande...??

allså sluta lägga taskiga komentarer de är ine de man vill ha!! komentarerna va från:

1. I äger

2. ???

3. mejj

allså aaa!

om nån har en enda taskig komentar till så blocerar jag dens IP- adress!

jag hatar alla haters!

ha de gött //Linn_112

 

och om ni är riktiga följare av bloggen så vet ni varför jag har min gubbe i slutet av varge inlägg!!!! (:

Av Linn_112 Emme& - 22 augusti 2012 14:10

tjohoooo linn_112 här!

jag och Emme& ska få datorer i skolan!! de ska bli kul! men vi vet inte om man får spela MSP på den!

hoppas att man får de! vi frågade idag men dom sa bah: de svarar inte vi på nu!
kaxigt va?! fasst vi har snälla lärare men endå!

jaja jag tror att man får de för de är ju ett online spel men om de nu är ett virus... 

jaja jag tror i alla fall att man får de anars sä hatar jag dom datorerna! eller jag kanske inte hatar men ni fattar vad vi menar?

ja de va nog bara detta jag ville säga, eller nej en sak till, jag ska köpa fräknar på MSP för jag har faktiskt ytte pyte lite fräknar irl hehe!

 

jag tycker att de är gulligt med fräknar!! vad tycker ni?

komentera gärna!! (:

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 22 augusti 2012 13:57

tjohoooo linn_112 här!

idag så va de skola igen (som jag sa innan hehe) de va faktiskit helt okej men vi kommer antagligen att få asssss mycke läxor för vi börjar i en ganska hög klass!

men jag ska göra MSP till en slags "drivkraft" för mig om ni fattar vad jag menar?

allså jag ska göra läxorna så fort jag kan så att jag kan sitta vid datan mer! bra va?

de är allså min lilla "drivkraft" hehe

men nu kan jag ju blogga!
de va faktiskit bara detta lilla som jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 22 augusti 2012 07:30

tjohoooo linn_112 här!
sorry för att vi inte har bloggat igår men jag och Emme& va igår och vi hade bara min lilla lagiga data  men nu ber vi så mycke om ursäkt hehe! idag börjar skolan för mig och Emme& så vi kanske inte kan blogga lika mycke men jag hoppas att ni fortsätter att kolla bloggen och se om dee finns nya inlägg men bara för att de inte finns de 1 dag så betyder inte de att vi ALDRIRG kommer att göra de1 så snälla sluta inte kolla bloggen!!

nu kommer de en liten bild på mig!

 

hehe visst passat tröjan bra?

de tycker jag i alla fall men jaja 

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards