emmelinnonmsp

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 20:23

tjohoooo linn_112 här!

mitt VIP gick ju ut idag som sagt och då sa pappa att jag fick bli VIP i 1 år idag!

allså jag behövde inta va o-VIP i ens en dag! xD

haha ååå va glad jag blev!!!

kolla här:

  före

  efter

haha kanske inte riktigt "före" och "efter" men typ! xD

men allså när jag precis blev VIP så va jag: VIP Judge Jurry och celeb men sen när jag loggade ut och logggade in  så försvann mitt Jury men endå, jag blev judge!!

jaja jag är bah sååå glad nu i alla fall!

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 15:25

Tjaaaaooooo


nu ska jag (Emme&)  visa dagens movestar och det är linn_112 för hon har precis blivit vip i ett år och då tycker ag att h ska få vara dagens movestar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 14:53

tjaoo linn_112 och  här!

gahhh de går inte att komma in på www.moviestarplanet.se

allså de står bara: Websidan kan inte visas

ååå jag hade ju precis köpt VIP i 1 år och så loggade jag ut och så kom de där med att websidan bla bla bla

men dom kanske bara gör lite ändrinar på msp?

har de kommit så för er?

allså att ni inte kan komma in på msp???

jaja de är la säkert som sagt att dom gör ärndingar eller så är de kanske nånting med msp`s datorer som dom måste fixa?

va vet jag?

men svara i komentarerna om de laggar såhär för er! (:

ha de gött //Linn_112

P.S jag och Emme& är idag och vi blev bah såååå irritrade övet detta!!!!!!!!!!!!!!

 


Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 11:23

tjaoo linn_112 här!

allås nu är jag riktigt jäwla arg!

någon har tagit min bästis gubbe på msp!

hennes gubbe heter greengirl20 och är VIP i 3 månader!

de va nån annan gubbe som sa såhär till henne: byt lösenord till hej123 så får du massor av fame!

de är såklart att hon gjorde de för hon ville ju ha fame!

så bytte hon lösenord till hej123 och så va hon av med den gubben! när hon berättade detta för mig så blav jag bah såååå arg och jag vill typ mörda den som tog greengirl20

och hon som tog greengirl20 har bytt ögon och köpt en ny jacka och hon som hade greengril20 ville inte ha sånna ögon!!
ååå jag är så jäwla arg på den so tog gubben!
min bästis som hade greengirl20 hade ju som sagt köpt VIP i 3 månader och de va nyligen!!

hon hade 7 djur som hon älskade!!
aaaa fan jäwla moviestar tjuv!! i hate you!!!! 

men min bästis har en extra gubbe som heter thilda rex men den är i lvl 2 och inte VIP!!

jaja jag ville bara att ni ska veta detta och så ville jag få min ilska ur mig!

ha de gött // från en arg Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 11:08

tjaoo linn_112 här!

allså åååå jag och pappa räknade fel på dagara så mitt VIP har gått ut idag och vi trodde att de skulle gå ut imon!!

men jaja de gör ingenting jag är ju glad endå för snart så blir jag ju VIP i 1 år!

yeh!! love it!

jaja de va bah de jag ville säga om nu skulle undra varför mitt VIP är slut!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 11:02

tjaoo linn_112 här!

sorry för att jag inte bloggade men jag va först hos min kompis och sen så va jag på en typ kräftskiva så jag hade inte tid att blogga!

men men sånt e livet haha ne ja bah skoja!!

men imon gå mitt VIP ut!!

tråkigt!!!!!! 

men sen blir de ju VIP i 1 år!!!! hurra!!
jaja detta får bli ett kort inlägg som jag gjorde för att be om ursäkt hehe!

 


ha de gött //Linn_112


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards