emmelinnonmsp

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 10 augusti 2012 20:14

tjohooooo linn_112 här!

nu när jag och Emme& vet hur man gör headers så kan vi göra enkla headers på eran egna blogg (om ni har nån)

de enda ni behöver göra är att:

bli vänn me mig eller Emme& (de beror på vem ni vill ska göra headern)

säga hur den ska se ut

ge oss lösenordet till eran blogg

men såklart så hackar vi inte andras bloggar! vi har ju ingen nytta av de! (:

hopas att ni vill beställa en header!

men ni kan maila oss på msp eller skriv i chatten!

ha de gött //Linn_112

 

P.S headern kostar 2 auto ( du ger båda auto:na till den som har gjort headern!)

och vi kan bara göra på bloggplatsen för vi vet inte hur man gör headers på andra bloggar ):

Av Linn_112 Emme& - 10 augusti 2012 20:12

nu har Linn_112 lärt mig hur man får en bild där ner när man har skrivit en blogg inlägg


det var halt ha det gött //Emme&  

Av Linn_112 Emme& - 10 augusti 2012 20:01

tjohooooo linn_112 här!

allså eftersom -Ranim gjorde den förra headern (som vi bara hade i en dag) så har hon gjort lite "reklam" för sin blogg (men de fick hon gärna göra) men hon har gjort sin rkelam i vänster sida längst ner på bloggen och jag och Emme& vet inte hur man tar bort den men bara så att ni vet så är de inte -Ranim som har gjort headern längre men vi kommer att skriva vårat blogg namn när de är vi som har gjort headern!

hoppas att ni förstår va jag menar!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 10 augusti 2012 19:49

tjohoooo linn_112 här!

allså äntligen så kan jag och Emme& göra egna och enkla headers!

fasst dom blir ju inte sååå proffsiga för vi gör dom på paint men endå man kan la va glad för de lilla men Emme& gör en header me lite information som kan va lite rolig!!

hoppas att ni gillar våra headers!!

ha de gött /linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 10 augusti 2012 17:46

tjohoooo alla läsare linn_112 här!

allså innan så va ja hoss frissan och klippte mig!

allså OMG va ja blev nöjd!

de e typ dne snyggaste frissen "in the world"

fast jag får inte lägga upp bilder på mig irl men jajani kanske kan gissa hur de ser ut me domma ledtrådarna:

uppklippt hår, sne lugg

aa tänk er hur de ser ut hehe

ha de gött //Linn_112

Av Linn_112 Emme& - 10 augusti 2012 08:36

tjohooooo linn_112 här!

allså tänk va många teman MSP har hafft!

jag ska bläddar igenom så många teman som jag orkar och så kanske jag kommer med några bilder lite senare istället!

aa detta va typ de tråkigaste inlägget på hela bloggen men allså jag visste inte va jag skulle skriva om och inlägget blev ju ännu tråkigare utan bilder!!

men men sånt e livet (nee de va faktiskt ett litet skämt)

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards