emmelinnonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 26 augusti 2012 11:02

tjaoo linn_112 här!

sorry för att jag inte bloggade men jag va först hos min kompis och sen så va jag på en typ kräftskiva så jag hade inte tid att blogga!

men men sånt e livet haha ne ja bah skoja!!

men imon gå mitt VIP ut!!

tråkigt!!!!!! 

men sen blir de ju VIP i 1 år!!!! hurra!!
jaja detta får bli ett kort inlägg som jag gjorde för att be om ursäkt hehe!

 


ha de gött //Linn_112


Av Linn_112 Emme& - 24 augusti 2012 19:09

tjohoooo linn_112 här!

idag så va de en av mina vänner som heter miley 9 som såg min AB cancer!

hon tyckte synd om mig och delade AB:n till sina vänner och så!

jag och hon började chatta och hon va såååååå himla snäll så hon ska få bli dagens moviesar!!

hon heter ju som sagt miley 9 och hon är i lvl 7!

ge henne gärna autos och saker från hennes ö-lista och bli hennes vä om ni vill!

  <----- Miley 9

hon är jätte snäll!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 24 augusti 2012 18:42

tjohoooo linn_112 här!
nu är de helg!

jag tror att jag kommer blogga lite mycke som jag har gjort innan men anars så bloggar jag kanske mer på helgen!
jag har gjort en ny look! 

kolla:

 

jag gillar den! (de är ju därför som jag gjode den hehe)

håret och linnet är från auto_tjejen00: s gb för hon är i lvl 3 nu men jag gav den gubben till emme& så att hon kunde ha en extra  gubbe som kan ge henne presenter och autos hehe!

jaja ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 23 augusti 2012 20:39

tjaooo linn_112 här!

snälla kan man få lite hjälp till lvl 7??

jag skulle bli sjukt glad om någon liten ängel kan hjälpa mig!!

jag har aaassss långt kvar kolla:

  

aaa de tar ju minst 100 år att levla för mig!!!

snälla än en gång hjälp mig!!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 23 augusti 2012 20:26

tjaoo linn_112 här!

allså nu kan man typ göra mer saker med diamanterna!!

kolla

 

och så har dom ändrat lite på hur de ser ut när man klickar på diamant affären! (:

 

och så kan man vinna diamanter när man vinner tävlingar! (:

 

ja, jag tycker att de är bra för dom som vinner tävlingar! (:

men jag är bah tvungen att visa en sak till! min kompis på msp har köpt en sak för 15 diamanter! 

de är så att profilen blev lite upp pimpad!

kolla:

 <---- kolla!

visst är de ganska snyggt endå? 

de tycker jag i alla fall! 

och föresten så har hon en blogg den heter: www.iss-ida.bloggplatsen.se

de är faktiskt jag som har designat hennes blogg hehe! klicka på länken för att komma dit!

jaja de va bara detta som jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 23 augusti 2012 20:18

tjohoooo linn_112 här!

de har kommit 2 nya forum från msp! kolla:




men jag fattar inte de där med: PS: Detta Forum kommer att självförstöras om 5 sekunder

lite knäppt?!

haha ja men i all fall de kommer llite mera inlägg om några minuter eller sekunder hehe!

ha de gött //Linn_112

   

Av Linn_112 Emme& - 23 augusti 2012 20:10

tjohoooo linn_112 här!

de har kommit en ny nyhets ruta! 

jag tycker att den är bra och fin!

den gamla va ju faktiskit lite tråkig om man gämför med denna:

 

de är nåra av mina vänner som har uppdaterart så nu fick dom va me på våran blogg hihi!

ja de va nog de för detta inlägget! (:

ha de gött //Linn_112


Av Linn_112 Emme& - 23 augusti 2012 19:54

tjohooooo linn_112 här!

allså allt nytt har jag sett när jag har varit inne på mammas data och den kan man ju inte ta kort me!

men nu har jag lånat pappas data så nu kan jag ÄNTLIGEN lägga upp lite bilder!

för de första så har de ju kommit nya gubbar när man loggar in på msp!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

de är domma som jag har sett nu! (: 

har ni sett nån mer! 

komentera gärna då! (:

ha de gött //Linn_112

 

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards