emmelinnonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 17 augusti 2012 09:09

tjohooooo linn_112 här!
jag sa ju igår att jag skulle lägga upp bilder på alla animeringar och bakgrunder men jag glömde det!!
men nu kommer dom!
 

  hehe jag har andra kläder men jag tog denna bilden idag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

de va jätte många animeringar men nu kommer bakgrunderna hehe!

 

 

allså OMG va många animeringar de va på detta temat!!

va tycker ni!
komentera gärna!!
ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 16 augusti 2012 13:50

tjhooo linn_112 här!

allås de nya temat är ju s coolt! de e lite som minecraft (inte för att jag spelar de men mina brorsor har berättat)

jag tänkte visa alt de nya!

här kommer först kläderna:

  tröjorna/kläningarna

  byxorna/kjolarna

  skorna

  accesoarerna

  och till slut håren!!

jag gillar håren jag har faktiskt önskat mig de där VIP håret hehe!

jag ska äta glass nu för de är så himla varmt men jag ska lägga upp bilder på animeringarana sen i kväll och då lägger jag även up bilder på bakgrunderna!

ha de gött //Linn_112

 

ojsan jag glömmde bilden på själva temat hehe här kommer den!

  sååååååååååå coolt!


Av Linn_112 Emme& - 16 augusti 2012 13:43

tjohooooo linn_112 här!

allså OMG va fail!

kolla:

 

jag vet inte varför jag tog bort hur många VIP vänner jag har och hur många vänner jag kan ha! (:

men allså kan ni fatta, bara 3 vänner online!!

OMG!
ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 15 augusti 2012 21:19

Tjaooo


Emme& här/'


jag har ju inte gjort något inlägg på bloggen på länge och det är ju för sátt min data men i alla fal hej då

Av Linn_112 Emme& - 15 augusti 2012 09:20

tjohooo linn_112 här!

haha innan när jag va inne på MSP så såg jag detta

 

hehe kolla!
ett djur på huvudet!!

haha de va bara de jag ville säga!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 15 augusti 2012 08:51

tjohooooo linn_112 här!

jag och Emme& har fått frågan om hur man laddar upp bilder på bloggen så att om inte blir så suddiga!

jag tänkte försöka förklara!

först så klickar man på en kanpp osm heter print scren (förkortas som PrtSc)

den finns offtast till vänster på tangentbordet.

när du har klickat på den knappen så öppnar du paint (ett program på datan)

när du har öppnat paint så håller du först inne Ctrl och samtidigt som du håller inne Ctrl så klickar du på 

? knappen och V samtidigt

och då ska de komma upp en bild på dataskärmen!

hoppas att ni förstår för de är svårt att förklara!
P.S de funkar typ inte på alla datorer för de funkar inte på mammas data

men om de inte funkar så kanske du har gjort fel (:

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 15 augusti 2012 08:46

tjohoooo linn_112 här!
allså är de nån som akn vara en ängel och kanske ge mig eller Emme& en sak från önsken??

de skule betyda mer än guld!

snälla!
här kommer en bild på min önske

 

 <------ kolla

de är en hel önske! man kan inte ha mera saker än så!!
snälla jag vill jäte gärna ha en sak från min önske och jag vet att Emme& också vill de!
ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 15 augusti 2012 08:27

tjohooooooo linn_112 här!

allså förlåt att jag inte bloggade så mkt igår men de har hänt en sak och de va jobbigt igår så jag orkade inte blogge men nu gör jag ju de! (:

allså va de inte länge sen som jag och Emme& la upp dagens look?

jag vet inte varför men ma glömmer ju av de!
jaja nu kommer dagens look!
 

snyggt va?!

jag har lite blått runtom men de syns inte så tydligt men om man kollar riktigt noga så kan man se de!

vad tycker ni om dagens look?

komentera!!

ha de gött //Linn_112

P.S jag har slutat med min signatur även om jag bara hade den 1 gång men jag har en sånhär "signatur" istället

 

den har ni ju sett några gånger!

den blir ju lite mera personlig! (:


Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards