emmelinnonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 19 augusti 2012 19:27

tjohoooo linn_112 här!

innan så samlade ju jag sc me sizzlin och jag sparade till 500 sc så att jag kunnde köpa et hår till mig (Linn_112)

och så fick jag 524 och så gav jag de håret till mig! yeh kolla:


 

de håret som jag har på mig där gav sizzlin till mig! de är från de nya temat och jag bah älskar de!!

vad tycker ni om de håret??

komentera gärna!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 19 augusti 2012 18:55

tjohoooo linn_112 här!

jag har inte kunnat vara inne på MSP så mycke idag för jag har varit iväg nästan hela dagen men nnu när jag är inne på MSP så samlar jag sc med sizzlin såå att hon kan ge mig en sak från önsken! hehe ja är en snålis!!

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu, eller jo jag gör en look av elin.blomqvist hehe kolla:

  <---- elin.blomqvist

hon e min bäzza på MSP och jag ÄLSKAR henne! <3<3 love u!

jaja ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 19 augusti 2012 12:55

Tjohooooo linn_112 här!
Jag har inte kunnat vara inne på msp på datan utan bara på mobilen! Men jag ska åka till mormor nu och va där en liten stund men sen så ska jag åka hem igen! Men jag bloggar från min iPod nu men när jag kommer till mormor så kan jag kanske va inne på MSP på datan och blogga med lite biler! De va bara de jag ville säga! (;
Ha de gött //Linn_112
(kan inte ha den där bilden som jag brukar ha)

Av Linn_112 Emme& - 18 augusti 2012 17:01

tjohoooo linn_112 här!

jag har ju en extra gubbe som heter sizzlin!

min bäzza på linn_112 har gett henne as mycke auto så att ho kom till lvl 3!!!!!!!!!!!!!!

äntligen så kan hon ge mig (linn_112) presenter från ö-listan!!

jag gav mig en sak från ö-listan och 2 saker från hennes gb!!

är såååå glad!

jag ska spara pengar till sizzlin ikväll men nu ska jag gå ut och göra nåntig hehe!

här kommer bild på sizzlin:

 

  och en bild på hennes lvl!

yes! är såå glad!!

ha de gött //Linn_112

 


Av Linn_112 Emme& - 18 augusti 2012 16:27

tjohooooo linn_112 här!

jag ska lägga upp dagens look!

här kommer den:


 

syggt va?!

de tycker jag i alla fall de men håret är nytt för jag va med i maddenis "tävling" och då fick jag de!!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 18 augusti 2012 16:18

tjaoo linn_112 här!

allså ibland när jag skriver så blir de fel!! typ när jag ska skriva hej så blir de hje

och när jag ska skriva kan så blir de akn

eller nör jag ska skriv jag så kan de bli ajg

de händer ibland men inta alltid!

men bara så att ni vet hehe

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 17 augusti 2012 20:48

tjohooooo linn_112 här!

allså Alvalie1012 är bah så snäll! vi e bäzzor fasst de är bara hon och jag som vet de för de "syns" inte men nu vet ju ni också hehe! hon är i alla fall världens snällaste och därför så ska hon bli dagens moviestar!!

  

nu ska jag berätta hur hon och jag träffades!

vi båda va i samma VIP klubb chattrum och så sa ja nåntng!

hon typ svarade och sen så började hon och jag chatta me varandra i chattrumet! (fasst alla kunnde ju se hehe)

men jag ville ju bli vän med henne och hon ville bli vän med mig men bådas datorer laggade så man knnde inte klicka på nånting! men så loggade jag ut och sen när jag loggade in så fanns de en vänförfrågan av vem? jo Alvalie1012!!

jag blev as glad! och så började vi chatta i de "privata" chatten och så frågade hon om vi kunnde bli bäzzor och så sa jag att jag är välldigt tajt med mina bäzzor men att vi kan väll va de även om bara du och jag vet?

de ville hon! <3<3

jag älskar henne!!

önskade att jag kännde henne irl! 

<3<3<3<3<3

snälla hjälp henne till lvl 4 och ge henne presenter och autos!

ha de gött //Linn_112

 

Av Linn_112 Emme& - 17 augusti 2012 09:45

tjaoo linn_112 här!! 

allså de är bah såååååå jobbigt när vissa på MSP skriver på sin status: ska jag sluta? ja# nej#

allså varfan ta ett eget beslut låt inte andra bestämma!

dom som gör så gör säkert de bara för att få auto eller presenter eller nånting men endå

de är bah så jäkla jobbigt när vissa gör så

 

allså seriöst!
man kan la få bestämma själv om man ska sluta! inte fråga alla andra!

ville bah säga detta!

ha de gött //Linn_112

P.S va tycker ni? komentera!


 






Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards