emmelinnonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn_112 Emme& - 3 augusti 2012 15:54

Tjaaaoooo



Emme& här


Jag har kommit på en annan sak som jag gillar nu och det är Justinn Biebers låtar nu tycker jag att One Direction inte är så bra men jag kommer inte skriva varför just nu i alla fal det får ni fråga personligen men jaja i alla fal så vet jag ej varför jag säger det på bloggen men jag ville det för jag hadde inget annat att skriva så det så om ni undra!!!!

PS.... ta inte illa ni som gillar One Direction, Sorry till er som gillar dom. och en annan sak är att på movestarplanet så har folk kommentarat några av mina bäzzors video och det är inte särskylt snälla kommentarer och jag har bara en sak att säga om det och det är att om ni inte gillar den så kolla inte på den då ni behöver la inte skriva elaka kommentarer.

Här är vad den heter så att ni själv kan kolla på den: Hur man blir en fjortis heter den. Jag och TheRebecka har också gjort en sån video den finns på min artbook<3<3<3<3<3<3<3<3<3 som ocskå heter samma sak


ha det gött // Emme&  

Av Linn_112 Emme& - 3 augusti 2012 09:21

tjohoooo allihopa linn_112 här!
ni vet mitså3? aja om ni nt vet så kommer de en bild här

 


hon är as bra på att göra headers till bloggar och jag har frågat om hon vill göra en header till min och Emme& blogg!

fasst jag har ju nt frågat Emme& om hon vill de men jag ska göra de!!

ha de gött

 

Av Linn_112 Emme& - 3 augusti 2012 08:53

tjohoooo linn_112 här!

allså de nya temat är ju as coolt! jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilden i går kväll men de får bli idag istället!

visst ser de coolt ut?! fasst jag gillar ju läskiga saker!

jag tycker att dom nya animeringarna är rätt coola!!

vad tycker ni?? 

kometera!

ha de gött

 

Av Linn_112 Emme& - 2 augusti 2012 10:51

tjohooo linn_112 här!

allså äntligen har de kommit ett nytt och coolt tema!! 

jag kan tyvärr nt lägga upp bilder för jag bloggar från mammas data!

men jag lägger upp bilder sen lite senare ikväll!

ha de gött

 

Av Linn_112 Emme& - 1 augusti 2012 20:25

tjaoo linn_112 här!

allså vafan jag bli alltid ALLTID lurad!!

jag bli alltid lurad av att folk säger: om du vill ha hela din ö-lista så kan du ge mig en sak från min ö-lista och en look/sak från din gb!

och jag vill ju såklart vara snäll och hjälpa till me så blir jag ju lurad!!

de va faktiskt en som lurade mig idag och sen så iggar (ignorerer) hon mig när jag skriver till henne!



 


Av Linn_112 Emme& - 1 augusti 2012 18:52

tjohoooo linn_112 här!
jag har gjort en ny signatur nu precis efter jag gjorde den första!

den nya är ganska tråkig men den får la va tråkig då!

här kommer den


 

Av Linn_112 Emme& - 1 augusti 2012 18:39

tjohooooo linn_112 här!

nu vet jag äntligen hur man gör en snygg signatur på bloggen tack vare mitså3

jag läste de på hennes blogg: www.mstmitsa.blogg.se

as grym!

ha de gött

 

Av Linn_112 Emme& - 1 augusti 2012 18:11

tjohooooo linn_112 här!
jag ska ju bli VIP i 1 år och jag sparar till de och just nu så har jag bara 40 kr kvar!!

lite va?

jag har klippt gräset och så la jag till mi senaste månads peng!

ja de va lite att säga men endå kul att läsa hoppas jag!

ja juste ja de va en sak till jag ville säga!

vi har en ny omröstning på bloggen som ni ser så rösta gärna!!

ha de gött /linn_112

Presentation


Tjohoooo!
Detta är Linn_112 och Emme&`s MSP blogg! vi gör gratis MSP headers i pixlr.com så om ni vill ha en header, så är det bara att säga till! (=

Omröstning

Vad kommer att bli bäst med 2013?
 Nytt år helt enkelt!
 Fyller år igen! xD
 Bättre år!
 2013 är mitt tur nummer!
 Julafton om ett år! xD
 Snart 2014!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

65 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards